Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Tirsdag 22 April??

Anbefalte innlegg

Skrevet

68 dager igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager over...

o frustrasjon, tror jeg legger meg på sofan og sover litt

Skrevet

8 dager igjen...men har menstermin i dag, og i natt har det vært en natt med mye tak i magen, murring i ryggen og liiite søvn etter den berømte slimproppen sa farvel i gårkveld..så får vi se hva det betyr.. :o

Skrevet

Jeg har termin i dag!!! :o))

Makan til frekkhet Noramor+Sara kommer i april - snike sånn i køen da! ;oP Her er det i hvertfall ingen tegn på nært forestående fødsel. Lykke til med fødsel og baby :o)

Skrevet

Jeg har 24 dager igjen i dag!

Skulle spart på en sånn adventskalender fra julen, så kunne jeg spist en sjokolade for hver dag! :D

Skrevet

36 dager igjen! Lykke til dere som sitter med rier...litt misunnelig ja:p

Skrevet

jeg har 9 dager til termin og er gått inn i uke 40 idag!!! dvs 39+0!! er så utrolig glad for det!!

Skrevet

1 dag over termindato i dag.

Solen skinner og været er til for å nytes (mens vi kan). Bare så synd man ikke kan ta allergimedisin :(

Skrevet

85 dager igjen...virker lenge lenge....

Skrevet

Termin idag!!!! men tror ikke skjer noe enda, men går å håper på at vår liille kommer snart=o) har bare kynnere men vet jo ikke hvordan riene kjennes hlr da........

Skrevet

64 dager

Skrevet

I dag er det 40 dager igjen:) Høygravid:)

Skrevet

To dager over termin her...

Og føler ikke det skal skje noenting... Glad det er sol her, hvis ikke hadde jeg vært sååå grinete!

Skrevet

24 dager igjen! Oj.. bare 2 arbeidsdager igjen :=)

Skrevet

2 dager på øvetid, ujene rier i ei uga nå, så her vente me ganske utålmodig for tiå, kan du trygt sei...

Skrevet

er 40 dager i dag, så er vel egentlig "høy"-gravid nå ... selv om jeg ikke føler meg sånn.

tiden går fort nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...