Gå til innhold

Noen erfaringer med moxa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått moxa-sigarer av jordmor/akupunktør for å få babyen til å komme ned med hodet, han ligger på skrå. Er det noen som har erfaring med dette? Noen ganger kjennes det ut som om han ligger riktig vei, og da tør jeg ikke bruke det, men så ligger han plutselig på skrå igjen, blir litt usikker... Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har prøvd moxa pinner. Min gutt lå i seteleie og jeg var villig til å prøve det meste for å få han til å snu seg. Brukte maxa pinnene i 10 dager uten resultat dessverre!!!!

Var inne på sykehuset og vendte han i uke 37. Jeg har termin på fred. 25 og lilleguttt ligger godt festet i hodeleie nå ;-)

Men moxa er verd å prøve. Det virker på noen. Hadde ikke legen fått til å vende mitt barn hadde det blitt keisersnitt. Tør ikke å føde i seteleie da jeg er førstegangs fødende. Så nå håper jeg på en fin fødsels opplevelse veldig snart.

Lykke til!

Skrevet

Så bra at han ble liggende riktig da!

Her ligger han stort sett på skrå med hodet ned mot venstre bekkenkant, men tar seg noen turer rundt omkring av og til. Er 34+3 i dag, så det blir spennende å se.. Prøver ihvertfall med moxa så får vi se. Fikk beskjed om de sjeldent snur på sykehuset i skien, så det blir nok å gå til termin og se an hvordan han ligger da, og så evt ks.

Lykke til, hold oss oppdatert!

Skrevet

Vi prøvde det morgen og kveld i ti dager, men ingenting skjedde.....

Jeg valgte setefødsel, men det endte i haste-ks pga at navlesnoren kom i klem.

Lykke lykke til :)

Skrevet

Ser ut som han har snudd seg nå:) Om det var moxaen som hjalp eller ikke vet jeg jo ikke, håper bare han blir liggende sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...