AE❤️ Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Evt ANDRE bra triller?? Jeg er helt blank, jenta mi er 10 mnd og trenger en lettere vogn!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Scooteren har et litt kulere design, men kan ikke legges flatt i ryggen. Bare hvilestilling. Timmy har god og lun kalesje og kan legges helt ned. Vi digger timmyen vår.
LegallyBlond Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Stort pluss for den gode kalesjen på timmy. Vi har en timmy og det eneste jeg kan si er negativt med den er at den er så kort i ryggen. Liggestillingen er lang, 90 cm så er ikke noe å si på den. Hvorfor det er sånn vet jeg ikke, om det er selve sitteplaten som er lang eller fotstøtten som er lang. Men ungen sitter jo jo greit uansett, er bare når han lener hodet bak når setet er helt oppreist at det plager meg. Ellers er den liten, lett og veldig enkel i bruk. Har aldri prøvd en scooter, men ser at mange skryter av den også. Sånn i forhold til vekt og størrelse sammenlagt er de vel ganske like. Som hun over sier så har ikke scooter full liggestilling, men tror den er ok å sove i likevel. Så er det jo brio race, den kan legges enda mindre ned i ryggen enn scooter, men ellers synes jeg den ser knallgod ut. GAnske så lik i str som de to andre. Tror nok du blir fornøyd uansett, de hører stort sett skryt om alle disse vognene. Deilig med en lettere vogn når barnet nærmer seg året =)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Skulle ha vogn til vår på 2 år, og vurderte scooter. Syns den virker veldig grei. Og den har lang rygg. Teutonia har jeg dårlig erfaring med, så kommer aldri til å kjøpe en vogn med det merket igjen. Syns Timmy`n er liten (med tanke på at du sikkert vil ha vognen til barnet slutter å bruke vogn). Vi endte opp med GT safari, og er veeldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå