Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tenkt til å søke på ny jobb...permisjonen min går ut i sept og det er tiltredelse i juni på ny jobb... kan de diskriminere meg fordi jeg har perm?? Selvom jeg er kvalifisert??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de trenger en i juni og du ikke kan begynne før i september, er det nok ikke sikkert at de velger å ansatte deg, med mindre du er den eneste kvalifiserte.

Det er ikke alle som har mulighet til å vente i tre måneder.

 

Lykke til med jobbsøking, får håpe du tar dem med storm sånn at de velger å vente på deg:-)

Skrevet

ja får håpe det da.... ;) Men er jeg pliktig til å si noe om at jeg er i perm da tror du??

Skrevet

Kjenner ikke reglene for dette, men det blir jo litt snodig om de treger noen fra mai f.eks også sier ikke du at du ikke kan begynne før i september.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...