tebekaa Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Utrolig effektiv dibbing må jeg si! Her er jeg akkurat i gang med min fritid. Siste barnet er endelig i seng, kl. 22.45, etter at vi har lett overalt etter mobilen hennes. Tårevåt og frustrert var vår ansvarsfulle store-snupp. Og mamma fant den til slutt på et sted vi allerede hadde lett. Og hun elsker meg overalt på jord:-) I dag har jeg hyllet våren (eller sommeren?). Tok en kjapp tur på kjøpesenteret etter at lille-snupp var ferdig for kvelden. Kjøpte parasoll til vogna og solhatt til lille-snupp-hodet. Fant noen søøte sommerkjoler også... Tenker hun får oppmerksomhet på den franske landsbygda i sommer med sine store blå øyne. I morgen blir det shopping med store-snupp. Tid for å handle klær til 17. mai. Og mellom-snupp? Tja - hun har jo aldri tid til å være med, så vi får vel finne fram noe fra i fjor og håpe at det passer. Og mamma'n - hun får ingenting før hun har kommet ned i riktig størrelse. Sånn er det med den saken. Og så til hovedsaken da, coscos: Jeg foreslår at du baker Oreo og "glemmer" å sette den fram i bursdagsselskapet, så kommer vi ilende dagen etter og hjelper deg å spise den opp. Ihvertfall jeg. Trenger ikke mer enn 2-3 kakestykker altså, så er jeg fornøyd;-) Mmmm, gleder meg allerede!!! Ses snart:-)
coscos Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 he, he! Etter å ha skrevet noen innlegg i går, så jeg at jeg var den eneste som var på nett... Men, men, kan jo ikke stoppe å svare av den grunn :-) Den mobilen, hva gjorde vi før i tiden? Godt å ha en mamma som er god til å lete. Litt rart det med telefoner. Lille M har fått 3 forskjellige leketelefoner. 1 med sånn rund tallskive, 1 med knapper og en "mobil". Ler litt når jeg tenker på at for ham ser jo ikke de to første ut som noen "telefon". Ja, er det ikke deilig vær! Vi nyter hvert sekund. Lille M har fått seg nye utesko, så nå er vi ute så mye som mulig. Han går på gresset, og på grusen. Synes det er spennende å plukke opp stener, kjenne på gresset. Tenk, så mye nye inntrykk for en liten gutt! Når reiser dere på ferie? Frankrike høres veldig deilig ut. Har blitt mer og mer glad i det landet, selv om jeg ikke kan et ord fransk. Jeg er ganske så glemsk for tiden, så at jeg glemmer å sette frem en kake, er ikke noe nytt. Gjorde det senest på fredag :-) Vi skal ha bursdagsselskap 12. mai, så dersom dere er ledig 13. mai, så blir det restekaker hos meg. Legger ut en egen tråd, jeg, så kan de som vil henge seg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå