Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Ser på noen av innleggene at det er folk som svarer på de til alle døgnets tider. Mitt spm. er HVORDAN klarer dere hverdagen med små barn når dere er våkne hele natta på dib? Folk er jo så flinke til å kritisere enkelte av oss mødre for de er jo ssssåååå flinke selv og har fasit på alt som gjelder barn. Vel jeg lurer på å flink en er etter en våkenatt på dib.
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Vel, det et vel ikke sikkert alle bor i Norge og har samme tidssone som deg...... En annet ting kan vel kanskje være at barnet har vekket mor som kanskje ikke får sove igjen med en gang. Er ikke alle som sover like godt på natta vet du. I tillegg må jeg poengtere at du slår alle over en kam når du mener at alle som skriver innlegg eller svarer nattestid, har våkenetter på dib. Man har vel ikke en våkenatt hvis man er innom pc' og skriver et innlegg en gang i løpet av natta vel.... Det bli jo det samme som å si at man ikke tar seg nok av barna på dagtid fordi man skriver et innlegg på dib midt på lyse dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå