Guttemamman:-) Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Ser på tv2.....Skjønner ikke at noen kan ha slanger som kjæledyr jeg!!!Syke syke mennesker he he:-)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 ser på det samme selv. skjønner ikke hva som er koselig med en slange i stua. fysj..
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Nei, ville ikke hatt slange, men ØGLE har jeg ønsket meg i mange år... riktignok før jeg fikk barn! Søte øglene!!!! Fikk holde en på bryllupsreisen i karibien. Søte iguanen på 1,5 meter!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 slanger er greie de... selv har jeg 4 rotter og en hund. det holder. men vil ha en iguana.
cherry coke Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Hadde slange før, jeg=) Bare en liten periode, for jeg fikk kalde føtter og gav den bort.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Hva gjør det sykere å ha en slange i forhold til en katt?
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Nei,æsj. For en del dager siden drepte gubben min en slange i hagen.Skikkelig ekle dyr...iallefall de som kveler eller er giftige
uups123 Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Æsj skjønner ikke at folk vil ha de som kjæledyr.. hater slanger!
*Vetlis* Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Jeg hadde en liten søt slange en gang :-) Vil mye heller ha det enn rotter og mus usch fy faen da blir jeg kvalm!!! Jeg grøsser bare jeg ser det på tv jo :-(
Ravna Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Da sønnen min var helt liten, var det en sak på nyhetene om en dame som fant en kveleslange (pyton, tror jeg) under sofaen sin da hun støvsugde. Den hadde rømt fra naboen noen uker tidligere, men de hadde ikke turt å si noe ettersom slangehold er forbudt. Hadde mareritt i flere uker om at noe liknende skulle skje i blokka der jeg bodde, og at slangen skulle spise opp sønnen min, som ikke var større enn en røslig kanin. Det må da faktisk være en mulighet for at det kan skje??? Tanten til en bekjent av meg opplevde det faktisk. De hadde leid ut sokkelleiligheten. Da leieforholdet var over, skulle de pusse opp. Bak kjøkkenbenken lå det en 1,8 m lang kveleslange! Leieboerene hadde vel ikke funnet den da de skulle flytte ut. Venninnen min sendte meg bildene, og jeg kan bare si at et slikt funn nok hadde tatt livet av meg!
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 o_O ææææææææææææææææææææææææ!!! Da hadde jeg dødd...
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Ei dame jeg jobbet med i den andre staten vi bodde, fortalte meg at hunden hadde jaget en slange inn i huset deres, og de fant den aldri igjen. Men det var en vanlig svart og gul slange,som ikke er giftig. Likevel, da hadde jeg altså ikke sovet godt på natta... Det er noen år siden nå, men jeg er sikker på at den er i huset deres enda,og lever av mus...
Ravna Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde kunnet bo i det huset mer. Jeg vokste opp i et gammelt trehus, med Norges største edderkopper. Når en sånn viste seg på rommet mitt, flyttet jeg inn i køya hos broren min på ubestemt tid.
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #14 Skrevet 21. april 2008 Her i huset er edderkoppene så store at jeg hører dem luske på gulvet... Helt sant! Liker ikke insekter,jeg...
Ravna Skrevet 21. april 2008 #15 Skrevet 21. april 2008 Slik var de i barndomshjemmet mitt også! Så store at jeg kunne høre dem gå over gulvet, altså. Folk pleier ikke å tro på meg når jeg forteller det, men det er helt sant. De ynglet i kjelleren, og vokste seg store som hveteboller. Har aldri sett noe liknende.
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #16 Skrevet 21. april 2008 Da var det sikkert en ulveedderkopp! Det er det vi har (som er så schvæææære). Og jo, jeg VET de høres når de går...trodde virkelig ikke mine egne ører i fjor, da jeg hørte den kom tassende over soveromsgulvet mitt....
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #18 Skrevet 21. april 2008 Ja, det gjør de. Google wolfspider eller ulveedderkopp.
Ravna Skrevet 21. april 2008 #19 Skrevet 21. april 2008 Ææææsj da!!!!!!!!! Ble mye eklere nå som de har fått navn. Trodde bare det var forvokste "vanlige" edderkopper, jeg...
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #20 Skrevet 21. april 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Wolf_spider var det sånn de så ut? Finnes mange i "familien"...
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #21 Skrevet 21. april 2008 http://www.miljolare.no/data/ut/art/bilder/?or_id=1829 norske varianter..
mamma til lille lu:) Skrevet 21. april 2008 #22 Skrevet 21. april 2008 Har en kornsnok jeg. Noe av d "snilleste" kjæledyret jeg har hatt faktisk!
Ravna Skrevet 21. april 2008 #23 Skrevet 21. april 2008 Noen av dem kan veldig fint ha vært en sånn en, ja! Men det var flere ulike typer der. Noen var brune og "langstrakte", andre runde, kullsvarte og enorme. Det som virkelig er ille, er at foreldrene mine fremdeles bor der, så før eller siden sees vi nok igjen.
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #24 Skrevet 21. april 2008 Snok er hakket bedre enn giftige slanger. Vi hadde mange av dem der vi bodde før, uti hagen. De lå og kveila seg opp i solsteiken. Jeg gjorde dem aldri noe,og lot dem være. De var nemlig helt ufarlige. Datteren min,som var 9 år da,pleide plukke dem opp,og ta dem med inn i huset,og vise meg dem. Men det var de slangene som ikke er farlige, og da er det hakket bedre. Giftige dyr er æsj!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 21. april 2008 #25 Skrevet 21. april 2008 Æsj, jeg hater både slanger og edderkopper!!! grøsser bare ved tanken.... Her vi bor er det digre edderkopper ute som lager store nett i småbuskene utenfor vinduene våre. Og mannen min syns det var morsomt i fjor sommer at han "matet" den med å fange noen fluer og kaste inn i nettet.... Ikke artig! har litt angst for å få slike digre edderkopper inn i leiligheten i år siden jeg nå har en liten gutt som kryper og åler seg i alle retninger på gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå