2prinsesserogbim Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 jeg skal ha på torsdag og lurer på hva erfaringer og tanker dere som har opplevd dette har?????
Kassi 3 gull Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hei! Jeg fjernet den ene egglederen etter exu for to år siden og da utførte legene en kikhullsoperasjon. Det gikk kjempefint! Et lite snitt i navlen og ett på hver side av magen litt lenger ned. Fire sting totalt og nesten ikke synlige arr. Hva skal du opereres for? Uansett, lykke til!
Jelly Belly Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg har hatt det! Overhodet ikke noe å grue seg til!! Hos meg satt spiren i første syklus etter lap.. Nå er jeg 14-15 uker på vei. Lykke til.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg fikk sykt vondt etterpå,men tror ikke det er vanlig. Får jo masse smertestillende,så det går nok bra:-) Bare greit å være forberedt på at det kan bli litt kjipt. Du kommer til å gå som en 90-åring i noen dager etterpå og kjenne en del luftsmerter i skuldrene.Du får benke deg ned på soffan å la mannen varte deg opp litt;-) Lykke til!!
2prinsesserogbim Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 jeg skal operere pga av pco og ellers større cyste.... mye mer vet jeg faktisk ikke... de skal vel inn å sjå hva de kan gjøre... oppdaterer mer etter operasjonen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå