*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Ser ut som snørr. Skikkelig ekkelt. Kan ikke huske det var sånn sist jeg var gravid. Noen andre her med grønn utflod? Herregud! Er så redd for at det skal være noe galt. Har slutta med progynova og progestan. Kanskje derfor. Vet ikke. noen andre?
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 21. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. april 2008 Mer kanskje litt lysegrønn, men samme konsistens som snørr
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Det kan ikke være at du evt har fått UVI da? Ta en tur til legen med en urinprøve og få sjekket det du. Høres ikke bra ut. Lykke til!
Gullblomst Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg er også i uke 11. men opplever ikke samme problemet som deg. Men dette er første gang jeg er gravid, så jeg vet ikke hva som er normalt eller ikke. Men jeg har imidlertid ikke hørt at dette er vanlig, så det er kanskje verdt å få det undersøkt?
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg har nesten akkurat hatt en UVI. Kan dette virke inn på utfloden altså?
Vilpa Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Du kan ha en infeksjon i underlivet. Ta en tur til legen for gynekologisk undersøkelse med bakterieprøve.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Jeg husker i alle fall at tisse mitt ble grønt en gang jeg fikk UVI, men om utfloden blir det er jeg ikke sikker på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå