Gå til innhold

Neste uke ungkaren.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sees..... vi snakkes mer da jenter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha ja jeg gleder meg allerede =)

haha

"du har så nydelig munn"

å herreguuuud..

oversatt:

jeg vil klineeeeeee

Skrevet

Dette er den beste ungkaren EVER..... Er helt bitt av basillen jeg...

Skrevet

jeg tør ikke å se på det engang jeg.. hehe

Skrevet

hehe.....Stig kan jeg fortelle litt av hvert om gitt! Skinnet kan bedra iallefall ;-)

Skrevet

Fortell da!! Makan til middelmådig fyr, forresten!! Skjønner ikke hva de ser i ham jeg.. Han ser ikke spes bra ut og han virker jo totalt ukritisk- alle er pene og "utrolig sjarmerende " evt med en "utrolig utstråling" og "hun er slank, det synes jeg er sjarmerende". Jeeezz, han MÅ jo være økonom el.ll (ikke for å tråkke noen på tærne, men får en creepy følelse av übermaterialistiske og overfladiske holdninger hos den mannen)..

Skrevet

Han er ikke økonom ;-) Husker ikke helt hva han driver med nå, men det er noe med markedsføring og greier. Han er nemlig kompisen til faren til snulla. Han har alltid vært overfladisk og notorisk utro. Han var sammen med ei ganske lenge, men det gikk så langt at de bare var utro mot hverandre hele tiden. Nå i det siste (før ungkaren) har han hatt flere "forhold", men han har endt det enten fordi hun ikke var bra nok i senga, hadde store nok pupper, pen nok f**** eller noe i den duren. Jeg har snakket med han flere ganger, men that's it. En gammel kollega av meg har vært sammen med han for ganske mange år tilbake, og det er liksom ikke veldig lenge siden han skjønte at han måtte gi opp henne, for hun hadde da to barn og mann(hvilket også er en kompis av han)

så slik har det vært, og jeg har VELDIG vanskelig for å tro at en jentefut som han plutselig skal forlove seg og bli gift. Kan umulig vare dersom han ikke skjerper seg iallefall,

Skrevet

hehe, gøy med litt gossip!! Nå bekreftet du omtrent alle fordommer jeg ahr mot den fyren og egentlig mot alle som er emd på den slags konsepter.. (Litt merkelig forresten at det plutselig gikk opp for hun Hilde i går at det var utseendet han gikk ut fra da hun ble stemt ut- siden han ikke hadde datet henne enda.. Tenk å være nesten 40 og ha drevet det så langt at du deltar i et slikt progr og så ved utstemming plutselig får deg den reality pill'en at det var utseendet dte gikk på!!!) men tilb til Stig'ers; markedsføring faller inn i samme kategori som økonomi for meg (BI/NMH), en litt annen planet med gutter av samme slaget.. Høres ut som han trenger ekstremt mye bekreftelse.. Når han faktisk er notorisk utro og samtidig henger etter gamle x'er.. Huff, jeg blir litt dårlig av å se sånne progr, samtidig klarer jeg bare ikke la være:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...