Puppesnuppa Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Uff, har skikkelig vondt i mammahjertet nå. Gutten min på 2 år hadde maks uflaks i går og klarte å surre seg inn i tauet til hunden vår. Han hadde god fart selv om det var på slett mark. Men det ble bråstopp og han for framover og landet på ansiktet i brosteinen. Gråt ganske lenge etterpå. Var ikke ubevisst et sekund. 4 timer etterpå kaster han opp og han har vært ganske slapp siden. Ikke noe særlig matlyst.. Var hos legen som sa at han hadde stiv nakke, og at vi skulle "behandle" dette som en hjernerystelse. Mitt problem er bare at jeg tenker alt for mye, og på kanskje hva som kan skje og om det er verre enn det det egentlig er.. Noen andre som har opplevd noe lignende og som kan komme med noen beroligende ord? Tusen takk!
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Bare sørg for at han tar det med ro noen dager. Uff,kunne jo gått riktig ille. Har dessverre opplevd litt av hvert,siden jeg har 6 stykker. Heldigvis gått bra, og ingen mèn,selv om det var hjernerystelse i bildet. Selv har jeg mye migrene, og jeg slo meg veldig ofte i hodet da jeg var lita. Men mamma har det, så jeg fikk det vel mest i "arv",tror jeg. Håper han blir fort bra =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå