Gå til innhold

dere som har blitt strippet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid gikk det før evt fødselen startet eller at dere kjente at det ble rier..??? og hvor tid ble riene gjevne????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter.... Lurer litt på dette jeg også. Eller det vil si jeg har vel gitt opp hele strippinga litt etter fire forsøk nå. :S

Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg ble strippet tre ganger uten effekt...

Skrevet

Sist gang ble jeg strippet i uke 38 og 39, dro hjem å hadde sex etterpå. Var moden med 2 cm åpning, vann blæra hang ut. Husker ikke hvilken dag jeg ble strippet på, men han ble født på en mandag 3 dager over termin. Så noen dager etter gikk det.

I begge mine fødsler har jeg hatt ujevne rier. Fødsel nummer en startet riene i syv halv åtte tiden på kvelden, vi kom på sykehuset i elve tiden samme kveld og hadde da fortsatt ujevne rier og 5 cm åpning. Kvart over sju var han ute. Tok ikke tiden på riene etter at vi kom inn på føden. Fødsel nummer en startet sju på morran, hadde ikke vonde regelmessige rier. Trodde jeg lakk fostervann, reiste på føden i elve tiden. Kom på sykehuset med fosterposen inntakt, 5 cm åpning og uregelmessige rier.. Han var ute ti over halv tre.

Jeg har ikke hvert sikker på at fødselen var i gang, så jeg gruer meg til denne gangen siden de sier at fødsel nummer tre er en luring.

Skrevet

Ble strippet på fredag, hadde termin på søndag, og har fremdeles ikke født... Tydeligis ikke alltid det hjelper bli strippet. Bare å ente å se ha som skjer =)

Skrevet

ble strippet i dag kl 09.30 og hadde 3 cm åpning og var veldig moden.Men ikke tengn på noe.Vondt i ryggen og mange kynnere,men ikke noe tegn til fødsel.Lurer på om slimproppen holder på og går no.Svart/brunt slim som kommer hver gang jeg er på do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...