Lykkebarn og Mathilde Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg er i København på kurs og savner de der hjemme en hel masse. Før jeg dro sa jeg til Ole at han måtte øve ekstra med M og at hun skulle krabbe til jeg kom hjem. I dag da han kom for å hente henne i barnehagen krabbet hun litt for første gang. Så det er skikkelig moro selv om det er litt vemodig at jeg må vente helt til onsdag med å se det. Hmm, ja ja får smøre meg med tålmodighet og er bare sååå stolt av lille snupp.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Så moro at det blir litt krabbings på lillemor! Nå skal du se hun får fart på stumpen og krabber avgårde i en fei :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Så flink hun er! Tipper du gleder deg til å komme hjem for å se fremskrittene hennes! Klem
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Smarte lille Mathilde! Tipper mamma kommer til å være sjuk etter å se lille luringen krabbe. Og jammen går det fort når de først finner ut av det. Kos deg i solen og med tanken på krabberen din!
Solstråle72 Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Å så flott! Nå blir det fart på jenta skal du se :-)Da får vi håpe hun viser frem sine nye ferdigheter på lørdag! Tenker det er digg å være i københavn nå. Kos deg!!!
Millapril Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Ååååå! Så gøy! Gratulerer så mye med en krabber i huset! Det blir jo så moro! Tenk så stolt hun er når hun skal vise deg de nye triksene sine! Skjønner godt at du er stolt av lille gullet ditt!
Tussi og Maja Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Så bra at lille M har funnet ut av det! Maja har akkurat lært seg trikset med krabbing hun også. Skikkelig stolt både foreldre og barn da;-) Kos deg på tur, og husk at det er bare sunt å savne dem litt!
smurfen :o) Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Så flink hun er !!! Skjønner at du gleder deg til å komme hjem og se fremskrittene hennes. Skjønner godt at du er stolt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå