Arb.ledig husmor Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg har vært aktiv i 4H, og har nå besluttet å kun være et støttemedlem... Flere enn meg?
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg er en x-4her Mange år siden jeg var aktiv nå, men kunne gjerne tenkt meg å bli aktiv igjen etterhvert.. kanskje som 4H leder eller noe =)
Arb.ledig husmor Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Hvilket fylke? Eg va aktiv inntil eg ble gravid... Hadde da vært medlem i 16 år...
Joikaboll@ Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Var med i 4H til jeg fikk planketten og barn )
Arb.ledig husmor Skrevet 23. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2008 Hvilket fylke du hørte til da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå