Gå til innhold

UL i morgen..

Mahari81 og den lille Bie <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så bekymret, så redd for det ikke skal være liv der inne. Får nok ikke sove i natt:o( Må bare syte litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse klemmer til deg. grugleder meg veldig til ul om en uke. men du skal nok se at vi begge finner sprell levende nurk inni der ;)

Skrevet

Jeg var i dag, og var liv redd. Gråt i bøtter og spann mens jeg kara meg opp i stolen. Men der var det fullt liv. Det går bra skal du se.

Skrevet

Det går nok kjempefint skal du se.

Jeg var forrige uke - gruet og gledet meg om hverandre. Men rett før jeg skulle inn var jeg svimmel og kvalm og tenkte at nei dette vil jeg ikke. Tenkte at hvis det var noe galt var det bedre å leve i lykkelige uvisse en stund til... uff...

Men fikk karret meg opp i stolen - stirret og stirret på skjermen - og der dukket lille knøttet opp! "Se der banker hjertet" sa gynekologen - og jeg var i den syvende himmel. Kunne ligget der å stirret i all evighet.

Som oftest er alt bra - lykke til:)

Skrevet

Skjønner godt at du er spent! Skal på UL på onsdag så jeg vet hvordan du har det! Hørte hjertelyden i forrige uke, og det hjalp på mine nerver.. ;) Men vi får se hvor tøff jeg er på onsdag.. :)

Masse klemmer og lykke til fra meg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...