Gå til innhold

Han duden i ungkaren....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere han er kjekk???

 

Ikke heeeeelt min kind.....

 

Hadde blitt skuffers!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeeeeei. Glatt type. Virker veldig overfladisk. Kjedelig type.

Skrevet

Syns han er ganske kjekk jeg.

 

Men så er jeg litt svak for hockeyspiller også, mulig det har noe å si *fnis*

Skrevet

hadde ikke kosta meg 1 kalori å tatt han

Skrevet

Jeg syntes han er en kjekk gutt... Pent smil.

Skrevet

Gutt var vel kanskje et stikkord her ja..

 

Må ha en MANN!! ;)

Skrevet

Veldig kjekk, personligheten er kanskje ikke såå bra.

Skrevet

Nei, ville ikke tatt i han med en ildtang.

Synes han er ganske overfladisk egnetlig. Hun ser så bra ut, hun var så pen, hun så ut som en havfrue, hadde problemer med å se henne inn i øynene, nydelige øyne, slank og høy blablabla... Eller kanskje han sier at de unge er så pene fordi han egentlig syns de ikke er så moro og snakke med.

 

Heier litt på de på 40 jeg :o)

Skrevet

for "glætt" for meg!

Skrevet

hadde han ordna seg på håret hadde han fint kunnet sitte taus i sofaen min så jeg fikk se på noe fint.

Hadde han derimot åpna kjeften hadde han blitt kasta rett ut :-)

Skrevet

Synes han er uhyre lite tiltrekkende. Både i typen og i utseende.

Skrevet

Jeg hadde også blitt skuffa gitt. Sleeek...

Skrevet

Hahahahahahah kiiine da:-p

 

Hva sier typen din til denne hemmelige forelskelsen din??? :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...