Gå til innhold

Sette inn spiral uten å vite at man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har satt inn spiral uten å vite at de er gravid?Er det da stor sjanse for å miste??Håper på svar?Jeg satt inn spiral,dagen etter kom det en klump ut,så begynte jeg å blø mye i ca en uke.Det var kobberspiral.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en vennine som var hos legen for å sette inn spiral. Midt i undersøkelsen sa legen: her blir det inget spiral, for du er gravid. :)

Regner med legen sjekket deg litt før spiralen ble satt inn?

Skrevet

Helt vanlig å blø når man setter inn kobberspiral. Men legen sjekket vel med ul apparat at den satt riktig? Ville sett om du var gravid da vil jeg tro.

Skrevet

Nei han sjekket ikke med ul apparat..Hvor langt var hun på vei da?Kan han ikke ha merket det på noen andre vis enn ul da?

Skrevet

Hun var bare noen få uker på vei. Legen så det siden vi jenter visstnok får en annen farge rundt åpningen vår der nede når vi er gravide... Er visst ikke til å ta feil av i følge legen min....

Min vennine ble heller ikke sjekket med noe ul apparat...

Skrevet

Jeg var nettopp blitt befruktet da jeg var hos gynekologen ( 1 uke etter ca) Og hun kunne ikke se at jeg var gravid. Spurte om jeg ville ha spiral, mn jeg sa nei. viste ikke elv heller at jeg var gravid da

Skrevet

Er det noen som har fått den satt inn å vært gravid?

Skrevet

har ikke gjort det, men legen sa jeg måtte ta test før hun satt den inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...