Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som også til tider har en turbo-turner i magen??

Det har iallefall jeg:))

Plutselig kan vesla i magen(24+1 i dag..)finne det for godt å snu seg på tverrs i magen,magen står i spenn med en liten stump som har funnet det for godt å legge seg til ro igjen i en stilling f.eks rett ut til høyre for navelen..og det kan være ganske ubehagelig til tider(sånn at man nesten ber litt inne i seg om at vesla finner ut at hun snart vil snu litt på seg igjen...hehe)

Ei venninne og jeg var på kafe her om dagen da dette bl.a skjedde og jeg tok meg selv i å si ganske høyt"oi,au.."og sette meg sånn sidelengs på stolen i en skikkelig lekker stilling..

Men uansett er det jo herlig å kjenne masse liv da,da har iallefall vesla det bra:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kan skirve under på det:) Nå har jeg ikke merket noe til at han havner på tvers i magen min, men saltoer slår han hele tiden. Det er en herlig følelse, men av og til lurer jeg på om han ikke blir sliten når han har sparket og turnet hele dagen. Skal bli spennende å se hvordan denne karen blir når han kommer til verden....er han like vill som i magen kan dette bli travelt...he,he!

Lykke til nussie:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...