Gå til innhold

Noen fra Vinterbro-området her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har lyst til å fortelle meg litt om stedet? Jeg flytter til.. Akkurat.. Fålesloråsen, eller noe i den duren. Iallefall et litt vanskelig navn.. ;)

Iallefall.. Jeg bare lurer på.. Tja.. Finnes det noe tilbud for barn rundt på Vinterbro? Danseskole? Eller må jeg inn til Oslo? Noen som har barn i barnehagene rundt i området? Fine turområder? Hvordan er Vinterbro senteret?

Og bare sånn siden det nærmer seg.. Er det noe "feiring" av 17 mai i området? I form av korps, samling på en skole e.l? Veit ikke helt om jeg orker å farte inn til Oslo på den dagen, med mindre det ikke skjer noe spesielt i nærheten.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke derfra, men kusina mi bor på fagerstrand.

dattra hennes går på danseskole ihvertfall.

vinterbrosenteret er helt ok, men kan overhodet ikke måle seg med ski.

Skrevet

hei hei:) har bodd på vinterbro i flere år:) danseskoler finner du ikke der med i ski. ca ti min med bil unna. det er veldig fine turområder der og i området rundt. vinterbro senteret har det du trenger men trenger du mer så er jo ski senteret rett rundt hjørnet:) du blir jo så og si naboen til tusenfryd:) 17 mai er det feiring på skolene der. på nordby skole. der er det tog og korps og det som hører med. jeg syns det er veldig koselig på skolen der på 17 mai så vi er der hvert år selv om vi nå bor i ski. der er det foresten borgertog på 17 mai på ettermiddagen. der går det ann og sette seg på uterestauranter og kose seg og slappe av.

tror du kommer til å trives der jeg assa:):)

Skrevet

Hehe yes, tusenfryd som nærmeste nabo ;)

Ja, jeg har jo så klart "cruiset" litt rundt i området å sett meg litt om etter skoler og barnehager, men ikke helt satt meg inn i hvor alt er og hvordan ting er der osv. Var bare innom OBS på Vinterbro senteret, hadde en sur unge så det ble bare surr å vandre rundt hehe, men jeg kan jo si som så.. At jeg gikk meg omtrent vill der inne. Det var noe annet en Prix'en borti gata her, for å si det slik ;)

Men ok, da har jeg noen ideer for 17 mai :) Gleder meg, jeg.

Ja, tror jeg kommer til å trives der! Litt annerledes enn hva jeg er vandt med, så klart. En byjente tvers igjennom, men jeg gleder meg utrolig masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...