Gå til innhold

I alt mylderet av ting man kan/må/skal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... kjøpe til de små av sommermøbler/uteleker.. hva kjøper dere ?? Eller har dere fra før av som dere er virkelig fornøyd med??

Trampoline? Sandkasse ? Basseng? Stoler? Bord? Noe annet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sandkasse er viktigst av disse :-)

Skrevet

Vi skal ha sklie, husle og sandkasse i første omgang..

Skrevet

sandkasse og huske er det mest populære her. trampoline hadde nok vært morsomt, men det har jeg nedlagt veto mot

Skrevet

vi har en sandkasse, en sklie som vi arvet og en liten plast-stol :) Skal kjøpe bord til stolen :)

Av "store" leker så har han trillebår og plastikk-gressklipper.

Skrevet

Signerer på sandkasse, basseng er også en hit...

Skrevet

basseng har vi også til barna, det glemte jeg, siden det ikke er aktuelt å bruke det på en stund :)

Skrevet

Et lite basseng på verandaen er alt vi har. Lekeapparater og sandkasse har de i borettslaget. Ikke har vi hage heller. :P

Skrevet

Vi lurer på å kjøpe sklie.. Har ikke den store utplassen, så er ikke så mye vi kan ha her ute... Ikke har vi den beste råden heller..

Skrevet

Vi har huskestativ, liten sklie (baby), sandkasse, plaskebasseng, + alskens småleker..

Lurer på å kjøpe trampoline i år, da 6 åringen min har blitt anbefalt det av fysioterapeuten sin....

Skrevet

Hoff... håper vi kan bo et sted med egen hage en gang og kan ha noe sånt :S Heldiggriser :D

TL har plastballer og bøtte og spade :P

Gjest irismor
Skrevet

Hun har sandkasse og dukkestuen er under planlegging. =))

Skrevet

Ta tuppa med til Bodø og kom å lek her Wenche...:)

Skrevet

Har trampoline, huske og plaskebasseng. SKAL ha sandkasse (helst innen uka er omme) og ønsker oss huskestativ, har kun babyhuske nå og det synes hun ikke er like stas.

Skrevet

jeg tenkte å kjøpe et 765458678 liter basseng som han kan plaske i..;)

Skrevet

Hva man "trenger" er vel veldig avhengi av alderen på barna og hvordan man bor. Vi har en huske i et tre, et plaskebaseng og en barnestol. Naboen har sandkasse og fotballmål (i vår hage). Ellers har vi stor plen med en busk som er stor nok til at man kan lage skikkelig hytte under der og frukttrær man kan klattre i. ungene er 1 og 3.

Skrevet

Vi har huskestativ, sklie og en liten dumple.

Sandkassen har vært det meste av hagen siden det har vært gravearbeid her med både lekegravere og ekte gravemaskin som har blitt lekt med. Sankassen kommer i sommer.

Har ett badebaseng ett eller annet sted, men det ble ikke brukt i fjor og blir nok heller ikke brukt i år. Sprederen fungerer mye bedre syns ungene her.

Skrevet

Kjøp etter barnas alder/behov og interesser.

Vi har en diger sandkasse som er megapopulær hos alle. To trampoliner, basseng, husker, sklie, hagemøbler, drøssevis med "kjøretøy" +++++

Og alt er i bruk daglig, men her bor 4 (snart 5) troll i alderen 3-12 år.

Skrevet

Huskestativet og sandkasse er ennå mye brukt ellers har de

*sykkler

*sparkesykkler

*vannpistoler

*krocket

*div. sandkasseleker

*leke traktor

*dukkevogn

*badmington

*div. ball størrelser

*fjernstyrt bil

*drage

*små utestoler i plas i barnestørrelse

Det var det jeg kom på i farta... Men så er de 3 stk i forskjellige aldersgrupper og som regel en hel haug med venner som bruker disse tingene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...