Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Vi bruker i denne familien nytt håndkle hver eneste dag vi dusjer. Jeg vasker og vasker, det blir utrolig mye. Jeg greier ikke å la være. Man tørker seg jo gjerne i ansiktet, kroppen og mellom bena. Ufresht å bruke samme håndkle dagen etterpå igjen da? Eller?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg tar ikke nytt håndkle hver dag, og irriterer meg grønn over at sambo gjør det. Blir så innmari mye klesvask, blir jo aldri tomt!
trillemamma Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg er jo helt ren når jeg kommer ut av dusjen, så jeg ser ikke helt behovet med å bruke nytt håndkle hver dag.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Vi praktiserer eget underlivshådkle som byttes ca annenhver dag. Begrenset hvor mye en er nødt til å gramse der inne for å bli noenlunde tørr da.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Tenk litt på miljøet, folkens.Dere er rene når dere kommer ut av dusjen,og en håndduk kan godt brukes to-tre ganger etter dusjing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå