Northernlights Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Var ute nettopp,og han satt på klatrestativet sitt, klar til å rutsje ned sklia. Så ser jeg at han ser på noe. - Han studerer det riktig godt, og så slenger han foten sin akkurat der. Så kommer det,med en veldig alvorlig stemme: "ooooops!Sorry,spider....." han knæsja en edderkopp,og ba det lille krypet om unnskyldning for udåden! hehe..uff..kunne ikke la være flire høyt. =oD
BettyBoob Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 hehe - han har iallfall samvittighet hadde dødd av latter selv!
WP-TLogPeanut Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Hehehe Liker den lille fyren din jeg , han virker som en artig liten en
Northernlights Skrevet 21. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2008 Han er en kul liten fyr,ja =o) Er så glad i han,at. Sa nettopp til mannen min at HVA skulle vi gjort om vi ikke hadde fått denne lille gutten vår??Hadde vært beint ut kjedelig i hverdagen. Han sier så utrolig mye rart nå. Morsomme lille snuppen. Han er ikke redd insekter,i motsetning til mora si..og resten av familien...så jeg vet hvem som blir min redning når et digert kryp plopper fram her og der i fremtiden. Nei,da går jeg ut i sola igjen =o) Mangeogtjue varmegrader ute.Love it! PS: Hunden leika nettopp med ei bille, og så satte billa seg fast på nesen til hunden..da lo toåringen godt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå