catva Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Heisann! Noen som vet hvor lang tid det tar å vente på ultralyd på vanlig sykehus for å få bekreftet termin? Har pcos, og derfor ingen syklus. Har ingen anelse om hvor langt jeg kan være på vei.
Gjest Mammamoms Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg vil anbefale deg å gå via fastlegen din. Har du hatt time der etter du ble gravid? Om du forklarer problemet ditt der, kan det jo hende du får komme på en tidliger ul enn det man normalt blir satt opp til. Den "vanligd" UL'en er vel mellom uke 16 og 20. Hvor lang ventetiden er, aner jeg ikke...
Ina25♥med gull i magen Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg hadde samme problem pga ustabil syklus før graviditeten. Var hos fastegen min, og hun prøvde å få meg inn til tidlig UL på Ullevål, men der måtte jeg vente ca 2 mnd... Så jeg fikk henvisning til privat gynekolog for å sjekke... Fikk time dagen etter. Ta kontakt med fastlegen din - så order det seg nok:) Greit å vite:) Og gratulerer med gull i magen:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå