sørlandschips Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Noen som veit/har erfaringer med Carena sprint?(sportsvogn).Har lyst på ny vogn,men veit ikke hvem jeg skal velge.Har også veldig lyst på Brio Race.Trenger en som er god å trille tur med,og som ikke er så tung.Håper noen kan hjelpe meg .
Trollmor m/ trolljente Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg har erfaring med begge. Carenaen er mere en trille når du tenker kvalitiet og den har mye mindre hjul så trillekomforten blir adskillig dårligere (+ er at forhjulene kan være løse og låses etter behov). Men den er super å reise på ferie med og har god pass til handleposer. Litt kort i ryggen med tanke på soving for en på 2+ Brioen er mer solid, men har bare halv liggestilling (ikke vært noe problem for oss da sjefen nekter å sove i vogna, men jeg har sett flere barn sove i den). Jeg liker brioen best siden den er mye bedre å trille og er mer solid. Har desverre ikke så god plass til handleposer under. Ikke vært på ferie med brioen enda, men den tar ikke så mye større plass enn carenaen. Så faktisk mange i syden med brio race nå for en mnd siden. Er jo litt prisforskjell på dem, så kommer jo ant på hvor mye du vil legge ut for en sånn vogn, men jeg må si jeg har vært mest fornøyd med brioen når alt kommer til alt
Trollmor m/ trolljente Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 kom nå på at jeg forvekslet sprint med easy her =/ Hjulene er ganske like på begge, men brioen er mindre lagt sammen. Og kvaliteten på brio er enda litt over carena vil jeg si da.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg er veldig fornøyd med carena sprint. Den er stor og god å trille. Men den er jo ganske brei. Den kan legges helt ned i ryggen. Da sambo ødela kombivogna mi, kjøpte jeg carena sprint og la baggen (til kombivogna) oppi. Det funket kjempebra!! Det er integrerte seler, justerbart håndtak, justerbar bøyle og ganske god plass under vogna. Den blir litt lang når man legger den sammen. Den er ikke tung, og veldig lett å legge sammen og ta opp. Jeg hadde glatt kjøpt den igjen viss jeg skulle kjøpt vogn nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå