Loglady Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Er veldig spent på om enkelte har lært ordet, og hva slags betydning de legger i det.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Det kommer veldig an på hvem jeg snakker med og hva emnet er. Vanskelig å lage en fast definisjon (hvis du viser til innlegget om vesker) Man bør være fintfølende, men hvis vedkommende ber om ærlige meninger må man jo kunne svare?
Loglady Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Det der var en jævlig god unnskyldning for å spy ut dritt når du har lyst og - etter din definisjon -. anledning. Jeg er totalt og grunnleggende uenig med deg. Dessuten mener jeg fintfølelse også handler om hvordan man ordlegger sin ærlige mening.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Hæ? Jeg har da ikke spydd ut noe dritt, men jeg syns jo det er merkelig at du mener man skal behandle voksne som oversensitive barn.
Hiv o'hoi Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 der sa du det selv - fintfølese handler om å si sin mening, men på en pen og diskret måte. altså at man rett og slett føler seg frem. (Man sier selvfølgelig det man mener, men på en FIN måte)
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Hvordan sier man at mener noe ser ut som det er laget av en femteklassing, på en fin måte da? Lær meg det du, du som tydeligvis har peil.
Monajenten Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Seriøst Silja, jeg har skjønt at du syns at veskene var jævlig stygge, men trenger du å fortsette i det uendelige? Overskrift: Hva legger du i ordet fintfølelse? Er det noen som har bedt deg om å fortsette her?
Loglady Skrevet 21. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2008 Jeg synes man skal behandle dem som mennesker, og samtidig vite at mennesker er sårbare. Jeg er ganske sikker på at du ville følt deg ganske skutt om noe du hadde skapt med iver og glede ble slaktet på samme måte. Man kan si ting på en pen måte, og man kan si dem på en ufin og direkte stygg måte. Når det gjelder vesketråden: Legg merke til at hun ikke spurte først. Det var først da "amatørmessig" kom opp, at hun stilte spørsmål.
Hiv o'hoi Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 For all del, du MÅ jo ikke kommentere at den direkte ser ut som at den er laget av en 5. klassing. Det er der fintfølelsen kicker inn skjønner du, at du MÅ ikke være så BRUTALT ærlig. Ærlig - ja, men ikke brutal.. Det er der grensen mellom fintfølelse og brutalitet møtes. Om du ABSOLUTT MÅ ha med at den ser ut som at den er laget av en 5. klassing, så kunne du ha sagt at: "Jeg synes selve stilen på veskene dine kanskje var litt barnslige, ikke helt min greie og JEG kan ikke se for meg at damer på 25-30 vil gå med dem".....
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Er ikke jeg som fortsetter, det er jo tydelig hva denne tråden kommer av.
milk Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Jeg synes veskene dine ser litt amatørmessige ut. Hadde holdt lenge det... Det er dette jeg mener med konstruktiv kritikk! Lærte du noe? ;o)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Ja, mitt poeng er altså at jeg vurderer hvem jeg sier hva til... Er ikke alltid til beste for folk å fa alt pakket i bomull heller. Jeg for min del ville aldri lagt ut noe sånt her, og Monajenten har vært her lenger enn meg og burde vite hvordan det er på denne siden...
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Ja, det var jo det jeg sa oxo! Så spurte hun hva jeg mente med amatørmessig, og det var der svaret mitt kom. Hehehe, dette blir for tåpelig.
Loglady Skrevet 21. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. april 2008 Du kan: 1. Velge å holde den stygge kjeften din. 2. Nøye deg med å si at det ikke er din stil. Det er fintfølelse, et fremmedord for deg, tydeligvis. Eller spiller du dum?
Monajenten Skrevet 21. april 2008 #15 Skrevet 21. april 2008 Selvfølgelig er det du som fortsetter! Ja, du vet hva tråden kommer av, men jeg er ikke nevnt her. Dette var et spørsmål som kom pga. mitt innlegg. Hvis du ikke klarer å svare på spørsmålet, så trenger du jo ikke svare? Dritten om meg kan du jo heller fortsette med i den andre tråden, siden det er så utrolig viktig for deg å poengtere hvor ufattelig dårlig jeg er.
Hiv o'hoi Skrevet 21. april 2008 #16 Skrevet 21. april 2008 Som sagt igjen - I rest my case.. Gidder ikke å diskutere dette i all evighet.. Jeg har sagt min mening og du har sagt din. )
milk Skrevet 21. april 2008 #17 Skrevet 21. april 2008 Da burde du kanskje kommentere hvordan veskene virket amatørmessige, altså utseendet, farger, sammensetninger av tøy og farger osv. Ja, enig i at det er tåpelig, så kanskje vi skal slutte nå?
Gjest Skrevet 21. april 2008 #18 Skrevet 21. april 2008 Er uansett stor forskjell på denne siden og "det virkelige liv". Det vet de fleste som har vært her en stund.
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. april 2008 #19 Skrevet 21. april 2008 Helt greit. *kniper igjen den stygge kjeften min* Hehehehe!
Monajenten Skrevet 21. april 2008 #20 Skrevet 21. april 2008 Og ja, jeg spurte hva du mente med amatørmessig. Men det er jo ikke så jævlig saklig eller konstruktivt å si at det ser ut som det er laget av en femteklassing. Du har da fortsatt ikke svart på hva som er amatørmessig. Men igjen, hold dritten på den andre tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå