Gå til innhold

Hva mener dere med skriking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne påstår at de ikke lar ungen skrike et minutt. Gjelder dette da om ungen sutrer eller om den klager fordi den kjeder seg og vil ha oppmerksomhet?

Det er da forskjell på skriking, om ungen har det grusomt hører man jo det på skrikingen!

Jeg for min del er ganske svak og tar han fort om han begynner å sutre, men jeg vet jo det ikke er farlig å la dem sutre og klage litt! Det er jo dems måte å kommunisere på?! Jeg håper jeg ikke får en bortskjemt tass, men føler nesten at jeg bør ta han opp pga alt jeg leser her inne..

Er det blitt helt hysteri på det, og at selvom ungen kjeder seg og man ikke tar han opp med en gang, så er ungen skada for livet? Virker sånn her inne noen ganger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sutring er en ting.

Klaging er en annen ting.

Skriking er en tredje ting.

Skjønner ikke problemet.

Når vi sier ungene ikke skal ligge å skrike, så mener vi det bokstavelig, trenger vel ikke definere det noe mer...

Skrevet

Det er vel ingen som kaller sutring for skriking. Jeg lar ikke gutten min skrike, for da er det jo noe han vil/trenger. Kan ikke få skjemt bort barnet med å gi det det det trenger vel.

Skrevet

Så om ungen ligger og sutrer i sengen før han sovner er dette helt greit? Bare lurer, det virker innimellom som om det er usunt..

Men om det er slik som dere beskriver her så deler vi samme oppfatning. Det er bare så mye snakk om det, at man skulle tro folk hadde unger som skriker dagen lang og de må bysse og bysse.

Greit, da skjønner jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...