Gjest Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Når man i ren desperasjon ringer en som alltid er tilgjengelig 5 ganger - før personen til slutt ringer tilbake. Ikke er tilgjengelig og kan se om hun finner det du ber om. Sier det kan hende hun finner det, men at det mest sannsynlig ikke blir før om en times tid, OG at det mest trolig er låst inne i skapet. Dette skapet er i en bygning hun eller du ikke har tilgang til innen det er way too late, og du heller ikke har tilgang til skapet hvis du skulle være heldig. Så er alt bare dritt, og du stresser!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Ja. Det fucker opp ikke bare for meg, mens for 15 andre, for ikke å nevne at jeg får pes for det. Dritt!
piano♫ Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Enda verre når det involverer andre. Sympati.
Huldretuss Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Er dette en eller annen gåte som skal løses?
Gjest Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Nei! Ingen gåte 4faen (sorry, måtte bare prøve å skrive 4faen fordi det alltid har sett så tøft ut....) Jeg har sittet i flere timer i går + i dag for å lage en danseopplegg som jeg må fremlegge i morgen. Ettersom jeg har klart å miste det og umulig kan huske alt i hodet (som jeg liksom skulle gå igjennom i dag) - sliter jeg så sinnsykt til i morgen.... Det betyr at jeg får PES, KJEFT og ikke minst ikke kan gjøre det jeg skal gjøre! Helvete heller!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Og hvordan er det noen annens feil?
Gjest Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Ingen annens feil...Enn min egen, og jeg er død!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå