mammo+spire Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 har gått på denne pillen no i 5 måneder.... har ikke hatt noen blødninger.... men i dag blør eg litt og har en følelse at det er mensen? har liksom ikke hatt mensen før..... noen andre som har mensen mens de går på denne?
Jojo x3 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg går på pillen men har ikke mensen. Har flere ganger begynt å blø litt og så har jeg trodd at nå får jeg mensen, men så kommer det ikke noe mer. Venninnen min går på samme pille og hun har mensen så det er individuellt tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg har gått på Cerazette siden sptember 2007. Det gikk veldig bra de første 6 mnd og den siste mnd har det bare vært tull. Fikk igjen mensen da, varte en uke. Hadde en mensfri uke også startet den på'n igjen med mensen. Mensen varer mye lenger enn hva jeg er vant med fra før. Blir det ikke noe bedre slutter jeg på de og finner meg et annet preventiv!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Jeg gikk på de, men slutta for jeg fikk så mye smånlødninger av dem :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå