Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hvordan blander en malt i mme, ferdigblandet? Og hva med pulver? Tar litt på en skje oppi flasken og rister eller?? Stemmer det at det kun skal være i en flaske om dagen, og at det er for ikke å få vondt i magen? Ammer men begynt med litt tillegg grunnet lite melk. Prøver med den ferdigblandete først for å se. Evt bytte merke eller noe. Nan nå.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 når du blander med pulver kan du feks koke vann..så tar du oppi vannet og rører ut malten åså avkjøler du det til drikkeklart. å har oppi pulveret...nå påstår de vel at det egentlig skal blandes i 70 grader eller noe, litt usikker, men går fint å ta i pulver i drikke klart. ferdigblandet nan: varm melken først åsså har du oppi flasken når det er varmt så er det lettere å få løst det opp. det er for at ikke babyen skal få hard mage ja mange barn kan bli hard i magen av nan og mange har hatt god effekt av å bytte til hipp, men den er litt dyrere... lykke til
milli78 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg blander malt med kokt vann slik at det blir en litt mer rennende konsistens, deretter tar jeg 1 ts. av denne blandingen i hver flaske. Da kan jeg gjøre klar mange flasker om gangen og lagre i kjøleskapet. Jeg har brukt ferdigbalandet nan i over 3 mnd nå og gjort det på denne måten, fungert veldig bra for oss iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå