Gå til innhold

Malt i mme (ferdigblandet) hvordan??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blander en malt i mme, ferdigblandet? Og hva med pulver?

Tar litt på en skje oppi flasken og rister eller??

Stemmer det at det kun skal være i en flaske om dagen, og at det er for ikke å få vondt i magen?

Ammer men begynt med litt tillegg grunnet lite melk. Prøver med den ferdigblandete først for å se. Evt bytte merke eller noe. Nan nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du blander med pulver kan du feks koke vann..så tar du oppi vannet og rører ut malten åså avkjøler du det til drikkeklart. å har oppi pulveret...nå påstår de vel at det egentlig skal blandes i 70 grader eller noe, litt usikker, men går fint å ta i pulver i drikke klart.

ferdigblandet nan: varm melken først åsså har du oppi flasken når det er varmt så er det lettere å få løst det opp.

det er for at ikke babyen skal få hard mage ja ;)

mange barn kan bli hard i magen av nan og mange har hatt god effekt av å bytte til hipp, men den er litt dyrere...

lykke til ;)

Skrevet

Jeg blander malt med kokt vann slik at det blir en litt mer rennende konsistens, deretter tar jeg 1 ts. av denne blandingen i hver flaske. Da kan jeg gjøre klar mange flasker om gangen og lagre i kjøleskapet. Jeg har brukt ferdigbalandet nan i over 3 mnd nå og gjort det på denne måten, fungert veldig bra for oss iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...