¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 hei hører så mange her inne som kjenner på livmortappen/halsen?Hvordan kan dere kjenner forskjell, hvor sitter den?hvor langt inne må man kjenne?kan man kjenne om man er gravid?osv!! Må sannsynlig ha sovet i sex undervisningen..hehe.
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 hei, hei:) gå inn på www.pernille.info. der står det om den:)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 takker:) må inn å ta en titt, er så nyskjerrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå