Gjest Skrevet 24. april 2008 #26 Skrevet 24. april 2008 her er snuppen 9 mnd og vi har brukt avent og mam fra han var 6 uker
Athina' Skrevet 24. april 2008 #27 Skrevet 24. april 2008 Avent her og gikk over til den smokken for 3 mnd når han var 3 mnd og det gikk helt fint :-)
Syrin84 Skrevet 24. april 2008 #28 Skrevet 24. april 2008 easyfeed (giftfrie flasker), kjøpt på nettet så bruker jeg avent.. og et par som jeg har kjøpt på butikken.. men jeg skal bestille flere easyfeed flasker, for de er jeg kjempe fornøyde med. så da kommer jeg bare til å bruke de.
Syrin84 Skrevet 24. april 2008 #29 Skrevet 24. april 2008 glemte å si at hun er 5 mnd, og akkurat blitt flaskebarn. jeg ville sikkert ikke brukt avent, og rema flasker hvis hun var liten og plaget med luftsmerter.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 24. april 2008 #30 Skrevet 24. april 2008 Bruker både Avent og Dr.Brown jeg. Har nemlig Dr.Browns brystpumpe, så der følger det jo en flaske med. Fullammer, men pumper meg innimellom så far kan gi om nødvendig når jeg skal en liten tur ut, eller hvis vi var noe sted jeg ikke fikk til å amme. Jenta mi er 6 uker. Har ikke brukt de så mye at jeg ærlig talt kan si noe om jeg merket forskjell på de..Men det er vel ingen grunn til å slutte med Dr.Brown heller? Herregud, så barnslig noen kan være innpå her! Og det er alltid de som signerer anonym..
CB-BabyBoy Skrevet 24. april 2008 #31 Skrevet 24. april 2008 vi bruker nuk flasker siden lillegutt bruker nuk smokk - da kjenner han tuppen på en måte han er forøvrig 9 uker
Trine_80 Skrevet 24. april 2008 #32 Skrevet 24. april 2008 Jeg vil gjerne benytte meg av muligheten til å gi ett lite tips om en genial løsning for de som gir flaske. Jeg bruker Playtex sin løsning (amerikansk). Dette er slike hule flasker hvor en bruker slike engangs-poser/linere (sterile) til melken. Vil spare dere for masse vasking og koking. Pluss at de er "most like mum" tutt. Småen her tok flaska ved første forsøk. da var han 2 uker gammel.(han tar ikke smokk) Det var mamma som tipset meg, for de brukte dette til meg og alle mine søsken. :-) En ekstra fordel er at det er billig! Flaskene koster 4-5 $ og posene 8 $ for 100 stk. De har også vanlige flasker (flergangsbruk) med en spesial løsning for å slippe ut luft. Har ikke erfaring om dette faktisk funker selv enda. Nå bruker jeg ikke flaske ofte, så godt mulig mange ser dette fra ett annet perspektiv, men ville bare dele dette med dere, så har dere hvertfall muligheten til å vurdere det. Håper ikke jeg tråkker over noen regler nå som gjelder "markedsføring", for det er virkelig ikke hensikten. Ville bare prøve å gjøre hverdagen enklere for oss småbarnsmødre! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå