Gå til innhold

HVORFOR kommer ikke mensen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg frustrert her.

Fikk mensen for føste gang etter fødselen for 40 dager siden, og den har ikke kommet igjen! Har altid hatt 30 dagers syklus.

Er ikke gravid for jeg tok en test for noen dager siden.

Er syklusen tullete de første gangene etter man har født?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Du forventer vel ikke å være som ei klokke igjen med en gang? Og bare det å vente på mensen utsetter den, Mener ikke å vøre så bisk med deg HI, men til alle her på BIM: dere må vel, etter å ha vært her inne i mer enn fem minutter, ha fått med dere at mensen er lunefull som bare det. Vær så snill å ikke gå av skaftet over at mensen ikke kommer. Spesielt prøvere opplever dette fordi de tenker på det 24-7.

Skrevet

Trenger ikke å være frekk.

Hvordan skal jeg kunne forvente noe som helst når jeg ikke vet? Dessuten var mensen som en klokke når den kom etter første barn. Hadde vært fint om noen kunne svare om de også hadde det sånn.

Dessuten er jeg ikke på Bim, har vært på Dib i 4 år.og prøver ogverhodet ikke. Blir jeg gravid å jeg desverre fjerne det, derfor er jeg litt smånervøs, selv om testen av negativ.

Skrevet

Mente ikke å være frekk jeg :) Men uff, alle sliter så med denne mensen som ikke kommer.. hva kan det være.. Kan jo fortelle deg med det samme at med førsten fikk jeg mensen en gang etter seks mnd og deretter gikk det tre mnd før den kom igjen og var "normal". Med andremann kom den etter ca ti mnd og var normal med en gang. Så der! Et ordentlig svar til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...