Gå til innhold

Jeg lurer litt ang. bekledning av barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, om man har jente sånn som meg. Kan man da kle på henne en blå body om denne er skjult under reimaen? Eller tror dere folk vil merke at hun har blå body og tro hun er gutt?

Jævlig dilemma, jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.

Dere skjønner, jeg har ikke fått vaska klær på noen uker for jeg visste ikke hvilket vaskemiddel jeg skulle kjøpe. Så nå har jeg bare en blå body igjen her. Shit altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vitenskapelig bevist at jentebabyer som kles i blå klær, SPESIELT bodyer (kroppsnært plagg) kan få permanente skader. Hun vil vokse opp til å bli en mean guttejente som banker gamle damer og bruker snus..

så nei... ikke bruk den...

Skrevet

Hvorfor i all verden kjøper du BLÅ body til en jente??????? Nei,der går grensa. Hun MÅ gå uten body i morgen.

Skrevet

Kan ikke du avslutte eksperimentet ditt og luske inn på kranglesiden igjen ?

Skrevet

Det er den JÆVLA svigermoren in som har kjøpt den. Jeg hater henne!

Skrevet

Kast den fort i søppla!

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Hvorfor skal hun det+ Hvorfor tok du deg et halvt minutt på å svare henne? Hennes spørsmål er like velkomne som "Svigermor er ei førkje, jeg hater henne, hun liker ikke stetteglassene mine - kan jeg eliminere henne" eller "Kan man ha rød vogn til gutt eller blir han homo da, ikke det at homo er noe gæernt men jeg vil ha barnebarn lzm"

Skrevet

Synes blå bodyer er søtt på jenter, du pynter bare med rosa bukse/ hårspenne/ lue e.l.

Skrevet

Du er sikker på at hun ikke blir lesPisk da? Vil lizzm ikke at hun skal bli mobbet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...