drgod Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Fikk tr 3 april,positiv digital el test 16 april.Begynte å blø 19 april;.(((Ikke noe i dag.Jeg skjønner ingenting.Skal jeg regne dette som et tr besøk eller hva mener dere? Har egentlig ikm 1 mai,men nå vet jeg ikke lenger. Det skal tydligvis ikke være lett,men nå er jeg bare lei..
GledeGlede Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Som nesten alle svarer på en blødning etter EL; kan det ha vært den berømte festeblødningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå