Gjest Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Mulig jeg tar feil, men mitt intrykk er at mødre noen ganger konkurrerer litt seg i mellom med barneutstyr. Akkurat som det er kult å ha Diorshades og 5000kr-jeans, choos etc. Hva er liksom "hot" utsyr for barn? Finnes det f.eks barnevogner som er ekstra stas? jeg har ikke peiling, er bare nysgjerrig!
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 ville vel tro det er Stokke i så fall.....er jo det "alle " kjendisene bruker......var i allefall det en periode i usa....
Yo&La+spire Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Det er jo bæring som er "in" da;) Aaaaaalle kjendisene bærer!
Nusse_83 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 vet det er kommet nye "gamle" barnevogner Rolls Royse versjon. Pris 15000 og oppover.. Sikkert flotte vogner men ikke for min lommebok
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 oj, sorry, er det det som er in i år da! tji hi... Husker jeg så masse bilder i se og hør av kjendiser (tror det var gwyneth palthrow og noen andre) med den Stokke vognen med tre hjul.....men det er jo en stund siden kan du si....
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Silvercross er jo ikke akkurat billige vogner det heller......så en til 18000 her om dagen.....syyyykt.....
Gjest Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 De vognene var her mye av for et drøyt tiår tilbake. Hvertfall her i Ålesund. En periode var det også eget utsalgs-sted. Er vell den vognen som blir "hot" igjen nå. Særlig siden den er avbildet sammen med flere kjendiser - vil jeg tro. Pleier jo å sette fart i et marked det! Stokke er vell også en av de.... Men sann blandt de mer "normale" mødrene virker det som om det er Emmaljunga som er hot og et must i dag?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Jeg trodde det var Bugaboo som var det hotteste for tiden. Det er ihvertfall det alle de jeg kjenner som er ekstremt opptatt av merker kjøper for tiden.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Bugaboo og OTH har jeg oppfattet er trendy vogner. I tillegg er jo sjal og mei tai på mote. Og nøstebarn klær eller design retro klær på babyen.
milli78 Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Jeg har kjøpt den største Silvercrossen for den så veldig fin ut på bildene, men jeg føler meg ikke så "trendy" når jeg triller med den akuratt. Den kan samenlignes med en Rolls Roys, klassisk utseende og en sinnsyk komfort. Mens en Bugaboo kan sammenlignes med en Ferrari liksom...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Dette er den "neste" i hollywood:) http://www.orbitbaby.com/
Willy Wonka Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Tror blant familier med normale lommebøker så er det TFK og Quinny og kanskje emmajunga eller hva den heter.... Må si de store som Barnas hus reklamerer med er både stygge og virker upraktiske. Passer hvertfall ikke for meg som går masse turer på skogsveier m.v
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Ingen som har nevn teutonia her ser jeg... pa butikkkjeden babycomfort er det den mest solgte vognen i fjor. har selv teutonia spirit s3
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 tfk er i samme prisklasse som OTH og Bugaboo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå