meg & to små vampyrer Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg sitter og vibrerer av smerte og blør som en godt over snittet foss og han, snille han, han kom med varmeflaske og kakao til meg:D
Monajenten Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Så koselig! Snille vampyrrottemannen;-) Nyt solen og kakaoen, og varmeflasken da.....håper den hjelper:-) God bedring.
☆Anonymia☆ Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 huff da...?? sterk mens?? stakkars deg,men fy søren så snill mann da =)=)
piano♫ Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Det fortjente du helt sikkert - snill mann. God bedring til deg :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Alltid kraftig og veldig smertefullt he, dessverre. Men men, jeg skal holde ut til etter en unge til så skal jeg kanskje få hjelp, juhu! Monarotta (ha ha, ser du østlandsendingen min eller) : sola er jo vekke nå da. Men har malt nattbord i bikini av praktiske årsaker i dag. Blir såååå mye søl om jeg må ha på klær. Ha ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå