Gå til innhold

er så stolt av mannen min, må bare skryte litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå vært borte fra familien i 10 uker, han har hatt alt ansvar for alt hjemme. Snakker med dem stort sett hver dag, og ser dem på web kamera. Ungene er topp fornøyde. Gud så mye lettere det er å være borte når dem har det fint hjemme. Savner dem veldig og gleder meg masse til å komme hjem til dem, skal hjem om 2 uker. Er bare så stolt av hvordan han har fikset og taklet alt at jeg bare måtte skryte litt av han. Har verdens herligste mann ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at det finnes slike menn også. :-)

Her inne er det lett å få inntrykk av at menn er noe som må jages opp om morgenen, må fortelles når kjøkkenet er rotete, få beskjed om når det er på tide å dusje og som ikke vet bak/frem på et barn. Ser ut for at du har vært heldigere enn majoriteten her inne. :-)

Skrevet

Oj, har du vært borte i 12 uker?? Jobb eller? *nysjerrig*

Godt du har en flott mann da:o))

Skrevet

Ja det er jobb, er et kurs vi er på med jobb. I tillegg har vi fått muligheten å hjelpe de lokale her. Det er helt fantastisk, har vært med å bygge skole, overlevert klær, leker og mat til noen fattige barn her. De er så takknemlige at det er helt fantastisk å se. Får virkelig et perspektiv på livet av å være her. Planen er å reise ned igjen neste år med hele familien, da skal vi til skolen og mest sannsynlig får jeg være med å hjelpe til med gjeste undervisning. Var ikke mulig for dem å bli med denne gang, fordi det er et veldig intensivt opplegg og det kan være litt farlig for hvite barn. Vi er heldige som bor i Norge og har virkelig noe å lære av andre folkeslag, livsgleden her nede er helt utrolig i forhold til hva dem har. Er forresten i Afrika om du lurte på det og :) sett pris på det dere har og prøv å nyt livet litt mer, det er vi dårlige til hjemme. Det er ihvertfall det jeg skal prøve å gjøre mer når jeg kommer hjem igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...