Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hvor mye og ofte spiser dere i løpet av dagen? Tenkte jeg skulle prøve å gå ned en 5-6-7 kg., men er rett og slett helt grønn på hvor mye jeg kan/bør spise mens jeg slanker meg. Jeg har en tendens til å ta litt for hardt i, også gi opp etter en uke. Trenger en dagsmeny for en slanker:)
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 21. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. april 2008 Ingen som slanker seg her da?
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Prøver i dag igjen, kanskje det er noen som kan hjelpe i dag?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Hei jeg kan godt gi deg et par tips. kylling, kalkun, fisk, bønner og magert kjøtt. Magre sauser (f.eks sjy, lettere bernaise osv) Husk alltid ha salat eller grønnsaker ved siden av! Helst halve tallerkenen. Bytt ut brød med knekkebrød, ha magert pålegg på. f,eks kokt skinke, kalkun, makrell, annen fisk, og husk salat, paprika og akurk oppå.(på kjøttpålegget hvertfall:) ellers er det veldig viktig å drikke mye vann!! Spis hver 3-4 time, helst en gulrot, mager yoghurt, et knekkebrød elelr noe frukt som mellommåltid. Salater er også et bra lunsj alternativ. Og beveg deg. Det er vel alfa og omega, en liten gårtur hver dag, eller start med 2 gode turer i uka. Håper dette hjalp deg litt på vei!:Lykke til!
milli78 Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Hvis du har lyst på noe godt burde du prøve ca 1 dl cottage cheese med bananbiter av en halv banan i.
*Smiley* Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Hei . Jeg spiser ca 6 knekkebrød om dagen.Med variert magert pålegg.Er litt glad i knekkebrød for tiden.he, he. Sunn middag og 2 til3 frukt pr dag.Ca 3 glass melk om dagen også. Går ned ca 1/2 kilo i uka.Og er mett og fornøyd:)
2nj♥ Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Hvor mye du bør spise kommer an på aktivitetsnivået ditt.....-Og du bør trene litt, gjerne vekter og kondisjon, eller bare gå tur i raskt tempo. Spis sunt (ikke så mye melk, hvetemel, sukker osv som inneholder endel kcal. Brunost f.eks inneholder mye kcal.....), men det er mye man tenker at er sunt som inneholder endel kcal..... Drikk masse vann. Start dagen med et stort glass iskaldt vann, og drikk jevnt gjennom dagen. Mosjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå