Gå til innhold

Forbaska mase-rier!!!


line-82

Anbefalte innlegg

Akkurat som forrige gang er jeg nå i gang med mase-rier som ikke vil bli noe mer enn akkurat det, og det sliter fryktelig på humør og krefter!Føler at jeg går rundt og kjefter og bjeffer til all rundt meg, stakkars familie og omgangskrets...Håper bare riene tar ordentlig tak snart, jeg gleder meg jo så veldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

folk snakker om mase-rier, men hva er det for noe??

 

eg er nesten sikker på at slimproppen gikk for noen timer siden og har løs mage... har hatt to netter no med kynnere som har kommet mye oftere enn før. så det er vel noe på gang nå vel. livmoren modner seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mase-rier er rett og slett rier som ikke vil stabilisere seg, de kommer og går med forskjellig mellomrom tidsmessig i løpet av døgnet, og varer verken likt i lengde eller smerte. De går ikke over når du reiser deg, evt legger deg ned. Slitsomt å gå sånn over lengre tid...

Høres ut som du er godt på vei til at ting er i ferd med å skje ja, jeg krysser fingrene for at småtassene våre er ute snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har begynt med maserier og løs mage. Håper virkelig at det betyr at noe er i ferd med å skje! 3 dager over i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så igjen her. Har termin til onsdag.

Var på føden på torsdag og de sa riene var i startsfasen. Ville nok få barnet i løpet av helgen, men neida.

Har gått rundt med de så kalte mase riene som ikke er særlig behaglige. Mange som ringer og spør om det skjer noe snart.

Begynner og tære på humøret og bjeffer stadig til kjærsten min.

Er redd for selve fødselen men nå er jeg urolig lei av og vente.

Håper vi snart kan holde våre nydelige barn i armene uansett hvor vond denne fødselen blir, for jeg blir snart sprø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...