Gå til innhold

Andre enn meg som verker i hele kroppen under "den ekle uka"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verker i magen, lenger nede i meg, ned over langs lårene på begge sider. Helt utslitt her jeg sitter jeg. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me too.. Hadde det vært sosialt akseptabelt hadde jeg tatt to egenmlds dager hver mnd...

Hodepine, kvalme, smerter i magen, STORE smerter i ks-arret, strålinger i lårene, låsninger i ryggen......

Dritt!!!!!!!

Dårlig i magen også ja...:P

Skrevet

slenger meg med på denne altså..! :s

Skrevet

Ja, strålinger er det jo det er. Takk for det riktige ordet:)

Jeg er helt matt og ør her jeg sitter. Hjelper ikke at jeg føler meg som en ekkel foss.

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Gratulerer da vamypr!

Selv er jeg nesten ferdig nå, takk og lov!

Også skal vi kjøpe leilighet :-DDDDDDD

Skrevet

Ja, så dere skulle det. Så bra:D Gratulerer!!! heldige er dere.

Ja, jeg havna på 38 dager og våkna i dag av det rant 0,5 dl med blod ut av meg. På en gang! Beklager detaljene, men det er den verst måten jeg har våknet på noen gang tror jeg. :(

Skrevet

Uff, i know the feeling!

Ja tusen takk! Vi får den for 1.2 :-D Takst 1.5 og litt nyere standardsleiligheter der som erm indre går for 1.9 så den dagen vi selger blir det bra :-D Den er visst verdt 2.4 nyoppusset!

Blør du mindre nå eller?`Så jævlig å våkne sånn. Sånt er så jævlig, alt blir flekket og æh.. :-(

Går greit med nasty details, etter mitt siste sykehusopphold tror jeg ikke det blir mer nasty.

Skrevet

1,2?!! Ååååå, med slike priser hadde til og med vi hatt råd. he he.

Blør ikke mindre nei. Men akkurat den ene dosen var vel litt i særstilling. Men det VAR så mye som 0,5 dl altså. Der bøller jeg ikke.

Men dette er jo dag 1, dag 2 og dag 3 er verre blødningsmessig. Særlig dag 2 er et lite helvete.

Så avtar det litt, selv om det fortsetter inn i det uendelige (virkelig tid; som regel 8 dager totalt).

Skrevet

Ja, det er akkurat det, vi hadde ikke hatt sjangs hvis ikke, men vi var veldig heldige som får den for denne taksten og den prisen. Ellers hadde vi nok endt opp på kott + utedo ;-)

Ja dag2 er alltid verst, selv om det her var den nest siste dagen som var verst.

Men du vampyyyr.. Det er ikke lenge til du skal prøve også nå! :-D

Skrevet

Nei, er ikke lenge til nei...

Men må vel holde ut noen ganger med dette først allikevel. :( læ og dobbeltblæ:(

Skrevet

Pøh, treffer på første forsøk, (mitt 3) så det ordner seg! Kommet inn på skoler da?

Skrevet

Nei, dte får ikke jeg vite før i slutten av juli vel?

Skrevet

Ikke? får du ikke tilbud i posten om skoleplass? Kanskje forskjellig fra sted til sted :-)

Håper du kommer inn.. også håper vi på juni"spire"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...