Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sto! Jeg sto! Jeg sto!

Endelig lappen!! Herrejemini, så deilig!!

Aldri mer kjøretimer eller busskort eller annen sjiiit..!

Åh! Måtte bare skryte litt :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :)

Tok selv lappen for 3mnd siden, og jeg kjenner til den herlige følelsen! :)

Skrevet

Takk :-D

Og gratulerer til deg også! Flinke vi er :-)

Skrevet

Gratulerer - og kjør forsiktig!

Skrevet

grumle grumle...... er kjempe sjalu. driver med kjøre timer nå, er lite motivert, men skal forsøke å ha det før bebbisen kommer i august.

tok det deg lang tid? hvor mange kjøre timer hadde du? hva ble slutt totalsummen?

gratulerer!!!!

Skrevet

Gratulerer sååå mye.

jeg har ikke lappen:-( Driver med kjøretimer nå, Men nesten ikke kjørt utenom, så blir jo så H dyrt....

Skrevet

Gratulerer snuppa:) Skikkelig bra:) Vi sees på Onsdag..

Skrevet

Gratulerer!!!! Verdens beste følelse!!!

Jeg tok den forrje uke!!!

Skrevet

Takk og takk og takk :-)

Har heller ikke hatt mulighet til å kjøre så mye utenom, så er glad det gikk så bra som det gikk:-)

NormaJean: Har hatt fem enkelttimer og tre dobbelttimer pluss langkjøring og sånt, kom vel på 18 000 til sammen tenker jeg... *grøss*

Skrevet

hmmm. har hatt 6 enkelttimer hittil. ikke kjørt noe utenom, da sambo ikke vil og mine foreldre er opptatt hele tiden. skal nå begynne å kjøre med en venninne, håper det blir litt fart i sakene nå.

kjørelæreren sier jeg er flink da, fikk sjokolade i premie sist:) hi hi

men huff, føler meg demotivert, disse penga vettu. men...... må riste meg selv litt i nakkeskinnet. var teorien vanskelig? har ikke begynt å lese ennå, men burde begynne asap.

Skrevet

Jeg leste boka fra perm til perm en gang, og sto på første forsøk. Brukte litt over 20 min. De fleste spm. er ganske logiske, så er stort sett bare å bruke sunn fornuft :-)

Skrevet

Gratulerer til deg helene og alle andre som har tatt lappen:) kjenner til den fantastiske følelsen av å klare å oppnå noe så skikkelig bra:)

Og dere som holder på; ikke mist motet, dere klarer det! Bare stol på dere selv:D Lykke til:)

Skrevet

Jeg synes teorien var vanskelig! Klarte den på første forsøk, men da hadde jeg testet meg MYE på http://atl.no/ Spørsmålene der ligner veldig på de du får på prøven! Koster 30 kr, da får du tilgang i 24 timer, absolutt verd det!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Husker følelsen :o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Jeg har hatt lappen i en uke nå.....og det er så herlig. Et nytt og bedre liv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...