~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Har ingen problemer med å slutte å røyke, men når det kommer til mat..... Tok opp en pakke med mini vannbakkels m/krem....de er frosne, tar en time å tine. Men jeg hadde ikke tid til å vente på det....så nå er det 7 stk igjen (av 20), spiste dem halvfrosne. Hehe, skulle bare ha en.... Og det verste er at de 7 som er igjen tar meg 5 min å kaste i meg. Jeg ELSKER dem! Hadde tenkt å ha dem til unkaren i kveld, men de overlever ikke så lenge!
Minesmå:)+en til! Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Nam... hva er det for noen vannbakkels da? Hvor kjøper man dem?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Da er vi to! Jeg sluttet å røyke tvert, uten å trappe ned, bruke tyggegummi, eller lese bøker om det, null problem. Men når det kommer til mat er jeg fullstendig blottet for viljestyrke.. :/
~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 Åååå, du burde ikke. Lev heller uten. Før du vet ordet av det er du hekta og har lagt på deg et helt svangerskap! Ta mitt råd!!
~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg trenger ikke engang tyggis eller bøker. Jeg bare slutter. Men sjokolade og minibakkels er jeg sååå svak for :-( 3 igjen nå....
hamsterpia Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Åååå....de er jo kjempegode... Men jeg synes egentlig at de er best halvfrosne jeg da. Søren at jeg ikke kjøpte sånne i dag da. Var jo på Rimi tidligere i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå