Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Datteren min på 6,5 mnd er veldig glad i å se på tv. Det har hun gjort siden hun var ganske liten. Hun blir helt hypnotisert og noen ganger ler hun og smiler. Jeg prøver å begrense tv-tittingen til en liten stund morgen og kveld. Er det flere med tv-slaver? Og hvor mye får de se på tv?
Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 min datter på 8 mnd er også en liten tv-slave her står tv'n på stort sett hele dagen sånn i bakgrunn.. innimellom titter hun... smiler og ler litt.. men hun styrer det selv... vil hun ikke se mer leker hun. så hun ser ikke tv hele tiden.
Bippe77 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Her får lillegutt på 8 mnd se litt tv på morgenen og kanskje litt rundt barne tv tider... det for å ha noen litt rolige aktiviteter på tider jeg synes det er greit å roe ned... Ikke full aktion på morgenen liksom! Og roe ned før kveldsmat og soving... han er ellers en meget aktiv gutt og trenger å lære det å roe litt ned etterhvert nå!
Hildeks Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Mi er straks 6 mnd og akkurat lik;) Den tv-slaven.. og er hun heelt umulig så er det bare å vise henne tv'n så roer hun seg.. tror det er fargene og bevegelsene som er interessange;) prøver å begrense tv tittingen, men har jo som regel alltid tv'n ¨på i bakgrunnen.. Er så løye, for hver gang vi drar på besøk osv, snur og vender hun på seg til hun ser tv'n..hehe til og med når den er av.. veldig gøy å se på ja=)
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 hehe godt og høre at det ikke er bare her i huset det er tv slaver.....det som er litt morsomt her da, er at han finnes ikke intressert i og kikke på tv når det er program på, men når det er reklame, blir han helt klistret, sitter og smiler og ler av tvn...... når reklamen er ferdig og programmet begynner, snur han seg vekk, og leker videre........ litt rar han hihihi......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå