Gå til innhold

HJELP MEG, vær så snill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min sønn er 12 uker i dag. Han har vært helt frisk siden han ble født, ikke tett i nesen eller noe. De siste dagene har han vært mye mer trøtt enn ellers, og han har spist mindre enn han pleier (han spiser like ofte, men mye mindre til hvert måltid. Jeg fullammer). Han er ikke forkjølet og ikke merkbart varm - så jeg har ikke mistanke om feber. Har egentlig ikke bekymret meg for dette, men så oppdaget sambo små felter med utslett på begge armene i kveld ved legging (jeg var på trening). I tillegg brånektet han å ta flaska da sambo skulle gi han mat før legging - hylvrælte. Dette har aldri skjedd før. Da jeg kom fra trening tok han puppen, men spiste bare såvidt før han sovnet.

Dette er mitt første barn og jeg har ingen erfaring med syke barn... Er det noen som har opplevd noe lignende som kan dele erfaringer? Han sover og er rolig nå. Virker ikke plaget, men har altså endret adferd de siste dagene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei =)

jeg syns du skal ringe itl helsestasjonen og snakke med de i morgen siden du er bekymret! det hadde hvertfall jeg gjort! =)

Skrevet

Ingen som har opplevd noe lignende?

Skrevet

Du...ta å ring til legevakta du. De kan enten ta han inn for en sjekk eller berolige deg. Men ring...mye bedre enn å spørre her.

Skrevet

Han har ikke blitt vaksinert, det blir han på 3-månederskontrollen om ei uke. Syns det er litt dramatisk å ringe legevakta. Vi følger nøye med han, så får vi gjøre en vurdering etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...