Gå til innhold

9-10 mnd - hvor mange timer sover de på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi sover to ganger, til sammen mellom 1,5 og 3,5 time. I dag sov hun 3,5 time. Selv om alle sier at det ikke lønner seg å kutte ned på dagsøvnen, lurer jeg på om det er litt mye. Hun har nemlig begynt å våkne rundt 06, før sov hun alltid til 07. Lurer på hvordan det er med dere andre, selv om dette med søvn selvfølgelig alltid er veldig individuelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sover Lusa på nesten 10 mnd 1 til 2 ganger om dagen.. tilsammen er det vel en 2-3 timer med søvn. Legger seg i 19 tida på kvelden og står opp mellom 7 og 9. alt etter hvor mye han er våken på natta.

Du kan jo prøve å kutte ned på dag sovinga om det går utover nattesøvnen.

Skrevet

Lillemor sover to ganger på tilsammen 1,5 - 2,5 time. Hun har også begynt å våkne ca 0600 i det siste. Legger seg noe tidligere enn før, det er kanskje grunnen, men tror også at lyset og varmen har noe å si?

Skrevet

Her sover lille 2 ganger for dagen, ca 3 timer tilsammen. Han legger seg nå mellom syv og åtte.... og sover til ca 6. Er faktisk ikke før nå han har begynt å sove så lenge, inntil for ett par uker siden så startet dagen i 5 tiden :) Han er forresten 10 mnd.

Skrevet

Klumpen på 9,5mnd sover 2x30min på dagtid som oftest, men av og til noe mer. Han sover 19-5 om natten, så flaske og dupper litt frem til 6.30-7. Har prøvd ALT for å få han til å sove mer/lengre. Men må sies at dette er myye bedre enn før(han var nede i 8-9t søvn per døgn... skrekk og gru...)

En liten stund la vi han 3x30min på dagtid. Dette fungerte veldig fint, men han sluttet da å "duppe" på morgenkvisten så vi sluttet igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...