Gå til innhold

Vanlig at hjertet stopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig blitt så redd for at hjerte til min lille spire skal slutte å slå. Usikker på hvorfor jeg plutselig har begynt og tenke på dette, men det gjør meg ganske nervøs. Fikk se hjerte slå like før uke 7, og skal nå på ny ul om to dager (uke 9). Redd for negativt svar. Er det vanlig at dette kan skje, eller...?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo ha en MA som fører til at hjertet slutter å slå! Men da jeg hadde MA hadde jeg blødninger og mye utflod i forkant... fikk se hjertet slå 3 dager før det ble konstantert at jeg hadde MA!

Men om du ikke merker noe så skal det vel litt til at det bare har sluttet å slå!?

Må legge til at fosteret var hos meg veldig lite i fh til den terminen jeg trodde jeg hadde...

Skrevet

Jeg tenker også på dette en del... men jeg tror bare jeg blir litt påvirka av alt om står her inne.. Veldig mye trist. Men ikke tenk på det :) finn heller fram godfølelsene :)

Skrevet

ja... så lenge du ikke har hatt noe blødninger eller mye brunlig utflod ville jeg prøvd å nyte svangerskapet i stedet for :) Det er jo ikke vaanlig at hjerte stopper... men det kan jo selvfølgelig skje...

Skrevet

Takk!!

Ikke enkelt dette, en del av meg tenker at alt må jo være i orden, da jeg ikke har merket noe annet, men en annen del er veldig redd. Får en avklaring i morgen, og håper veldig at alt er bra :-) Blir litt nervæs når man leser om alle symptomene her inne, men nesten ikke har noen selv..

Skrevet

er veldig individuelt! Har flere venninner som har hatt et veldig fint svangerskap uten morgenkvalme og ømme bryster... !

Er vanskelig å ikke henge seg opp i alt som står om MA og SA her inne dessverre! Men det går jo bra for veldig mange også! Og har man mistet på den ene eller den andre måten så vil man som oftest få en blødning.. kan dessverre ta en stund før mn begynner å blø når man har MA.... !

Kos deg med å slippe svangerskapsplagene :) Jeg fikk bekkenløsning dagen før jeg mistet, så symptomfrihet trenger ikke å være tegn på at noe er gale! :)

Lykke til i morgen og gi en lyd om hvordan det står til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...