Resilience Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Det irriterer meg veldig at folk ikke kan norsk gramatikk. Spesielt orddeling, det irriterte meg akkurat i dag
babygullz <3 vilde Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Det som irriterer meg akurat nå, er at salamipakken som ligger i kjøleskapet bare må bli liggende...pga faren for tokso. Det er tomt for skinke, som jeg vil ha, og osten som ligger der ser ikke sørlig fristende ut. .. har en pakke med "Kødpålæg"som er i servelatfamilien.. å den frister heller ikke..... jeg må vente til sambo kommer hjem, for vi skal ut å spise, for å feire vi har kjøpt oss leilighet i dag, derfor kan jeg ikke gå på butikken å kjøpe skinke å spise...selv om jeg har lyst....det irriterer meg akkorat nå Åsså vil jeg ha negerboller...og skillingsboller med maaaasse melis på!
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg irriterer meg over at jeg ikke vant i lotto denne lørdagen heller!!! Hvorfor er det bare sauebonder fra indre gokk som bruker pengene på nytt fjøs til dyra som vinner i lotto??? ARGH!!!
AndreVonDrei Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 At jeg må ignorere hundrevis av requests på facebook. Tror jeg skal avvikle hele den fjollete fjesbok-siden!!!
Hikken Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 At søte snille sambo lager kjempegod middag til oss for så å dra ut og la ALL oppvasken og oppryddingen stå igjen til meg. Etter å ha brukt opp varmtvannet så jeg ikke får dusja. Veldig, veldig glad i han altså, men faen heller...
Resilience Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 Hahahaha - det her var gøy! Flere?
Hikken Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Også irriterer det meg no voldsomt hvor tørr man blir i munnen av SB12!
Patetica fåkksi Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Vindusviskerne som ikke vasker ruta 100% og det er spesielt irriterende når man kjører hjem ved ni-tida og sola står i trynet på en, så shiiiten på ruta syns ekstra godt.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Det som irriterer meg nå, er at min bror kjører uten førerkort, helt åpenlyst MIDT i byen hvor det kryr av purk! Har sett han flere ganger nå... Argh.. håper han blir tatt snart! makan til toskeskap!! Blir han tatt nå,så blir han uten førerkort på livstid.. men på en annen side, det ser ikke ut til å stoppe han. Null respekt ! Fatter ikke at vi er av samme mor.....
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Har du ikke fått med deg at det er kommet en -ignore all- funksjon?
LinnisR83 Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Irriterer meg over at de tok hele 1 mnd feilmargin på første UL, så nå er terminen utsatt til 8. september. Veldig nederlag akkurat nå som jeg sliter meg igjennom dagene, for en mnd høres ikke mye ut, men fyttikatta, det er utrolig lenge egentlig! Men nå skal jeg sove så jeg ikke blir engasjert i "utlending" diskusjonen og blir sittende utover natta. Det er og irriterende. At det er så fint vær nå som jeg jobber! For jeg går på jobb når det er fint vær og kommer hjem når det er mørkt Sånn er det. Bon nuit
AndreVonDrei Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Nei, frøkendings, DET har jeg ikke fått med meg:-)! Det må jeg sjekke ut...
Fru Banderas Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 At jeg aldri vet hvilken dag jeg har fri før et par dager i forveien. Noen ganger jobber jeg en hel uke uten en dag fri også får jeg to dager fri etter hverandre men det er umulig å planlegge noe!
Maya og Mini Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Å RETTE HELDAGSPRØVER! NÅR SOLA SKINNER!! ARRRGHHHHH.. På tide å finne seg en annen jobb?? Oh yessssss. Elevene er russ, og ute og springer, og her sitter jeg... Buhu!! (Vel, akkuratt nå er jeg jo på BIM, da men....) Bach to work!
Nordlyspar♥ Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 Facebook her oxo. kontoen slettes jo ikke når man bare avslutter den, man må sende mail til dem å få de til å fikse det. Og nå har jeg holdt på i en uke med de, masse mailer fram og tilbake, og kontoen er ennå ikke sletta.. grr.. det siste er at de vil ha svaret på sikkerhetsspørsmålet mitt og en bekreftelse på at jeg virkelig vil slette, noe jeg har gitt dem 6 ganger fra før... sist gang var de at de ville vite alle nettverkene jeg hadde vært på, og gangen før det at jeg måtte rydde opp på kontoen, noe jeg allerede hadde gjort. Jeg hater facebook, er umulig å komme seg ut av det...
Mamma mjaua Skrevet 22. april 2008 #18 Skrevet 22. april 2008 at samboer er så uøkonomsik, enda han har nesten 3 ganger mer i inntekt i mnd enn meg! og jeg må være den som låner han penger til stadighet. grr.. det irriterer meg veldig mye nå!
megogknotten Skrevet 22. april 2008 #19 Skrevet 22. april 2008 det som irriterer meg nå er at jeg er sulten, men for lat til å lage noe.. ÅÅÅH!!
Nordlyspar♥ Skrevet 22. april 2008 #20 Skrevet 22. april 2008 At jeg er kjempekvalm og har menssmerter....
Tante Bassa Skrevet 22. april 2008 #21 Skrevet 22. april 2008 Det irriterer meg no jævlig at jeg ikke klarer å klippe tåneglene mine....
lillefot Skrevet 22. april 2008 #22 Skrevet 22. april 2008 Bekkenløsninga er på topp, blæra er krympa til ertestørrelse og den nye bilen min går på fri eksos... Faen!!! Og på toppen av det er det masse bjørkepollen i lufta som får meg til å nyse hele tida...
AndreVonDrei Skrevet 22. april 2008 #23 Skrevet 22. april 2008 I dag er det faktisk INGENTING som irriterer meg :-D Solen skinner, pølsene ligger på grillen og livet er simpelthen herlig :-).
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. april 2008 #24 Skrevet 22. april 2008 Jeg må tisse, men doen er så langt unna...og sofaen gjør ræva mi ekstra tung å løfte..! Det er et hardt liv.
Julie<3 Skrevet 23. april 2008 #25 Skrevet 23. april 2008 bekkenløsning og kynner fra H.....! pluss hetetokter! ARG!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå