Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg =) Hvordan går det?? Håper alt står bra til med deg og lille gullet :) Savner å skravle litt med alle de koselige jentene fra bli gravid jeg, kanskje vi kan skrible litt her til de andre kommer etter?!?

Jeg har det fint, er 9+3 nå, snegler seg mot andre tri, ser frem til å bli ferdig med de første 12 ukene, føles tryggere liksom. Er MYE kvalm/uvel, men helt til å leve med. Litt glad for å ha såpass sterke tegn også, så lenge det ikke er noe annet man kan kjenne enda. Gleder meg så veldig til å kjenne de første sparkene, håper de kommer tidlig =)

Klemmers

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei kjære Miemamma med bitteliten =)

Beklager sent svar... Så ikke tråden før nå... Er ikke så mye innpå for tiden pga mye kvalm og kaster opp. Men jaaaaaaaaa jeg også savner gjengen fra bli gravid!!!!!!!!!!! Var så ufattelig koselig!!!!!! Håper alle kommer fort etter oss!!!!!!!!!!

Utrolig kjekt å høre fra deg altså:-) Og så godt at det går bra med deg og bitteliten:-)

Jeg og lille gullet har det bra da, men jeg gleder meg til kvalmen, og særlig oppkast, forsvinner;-) Men må vel smøre oss med tålmodighet tenker jeg;-) Utenom dette har jeg mange andre tydelige symptomer også, og det er herlig å merke! Gleder meg også vilt til å kjenne liv fra gullet! Blir første gang for meg vettu, da det er første graviditet.

Er kjekt å følge hverandre fremover!!!!!!!!!

Stor klemmis til deg og bitteliten:-)

Skrevet

Dytt;-)

Skrevet

Dytt igjen:-) Kjære miemamma, jeg har svart deg:-)

Skrevet

Heeeeei (";) Så kos å høre fra deg!! Må bare innrømme jeg ikke har sett at du har svart jeg heller, vært lite inne her nå i det siste. Var faktisk langt mer aktiv på BiM før jeg ble gravid ;-)

Så godt å høre at du og lille gull har det bra! Er du en 7-8 uker elle noe sånt nå? Jeg er 10+4 nå, og ser så veldig frem til neste fredag! Da skal jeg på UL, og da kan jeg endelig slappe helt av, så sant alt ser bra ut. Og det tror jeg at det gjør :) Så UL bildet til ei anna inne her som var 12 uker, og da ser du tydelig hele profilen på babyen :) Fy flate, det skal bli helt skjønt altså!! Har du bestilt deg time hos lege eller?

Hvordan går det med kvalmen nå? Her har den faktisk sluppet litt taket - deilig! Først ble jeg skikkelig redd, og tenkte mitt om dette er sikkert ikke bra, men jeg har mange andre symptomer, så nå har jeg roet meg ned, og nyter egentlig bare at jeg fungerer igjen :)

I går begynte jeg å jobbe igjen også, var så hyggelig å hilse på elevene mine igjen altså :) Har savnet dem, godt å kunne begynne å leve litt normalt nå. Er 25 % sykmeldt ut mai, så håper jeg det kan normaliseres etter det. Hvordan var det med deg igjen? Er du i jobb? Husker jeg ikke riv ruskende galt er du lærer du også?

Har du lest om den derre baby doppleren her inne? Som registrerer hjerteslag og sånn? Litt frista jeg, men syns det er litt skummelt også, tenk om man ikke får det til å fungere, også blir man bare sykt bekymra... Litt skeptisk til eventuell stråling det måtte medføre også. Men samtidig vet jeg at det å høre de nydelige taktfaste slagene er omtrent det vakreste på jord, så skulle så gjerne hørt det litt flere ganger enn på en 3-4 kontroller i løpet av 9 mnd liksom... Hva tror du?

Håper alt er bra med deg M79 :) Har du sett at Tussemor har laget en tråd for den gamle IKM uke 11 gjengen inne på bli gravid forresten? Må inn dit av og til for å sjekke jeg :) Også har jeg fått så kjempefin kontakt med Tussemor, hun er altså bare så søt!! Og for et par uker siden var jeg så heldig å møte henne da jeg besøkte søstrene mine i Tønsberg, det var bare kjempekoselig!! Utrolig morsom og god jente, håper så inderlig det klaffer for dem snart :) Og de andre også selvfølgelig :)

Klem fra meg, bedre sent enn aldri ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...