Twintipp og himmelblå Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Det har vært litt styr med utleieleiligheten her, da den ikke har blitt ferdig før nå, og de som skulle flytte inn måtte da takke ja til noe annet istedet. Nuvel, den er altså ferdig og av de som var på visning står valget mellom to.. Jeg og mannen er uenige, eller VAR da:-p Den ene er ei ung sykepleierstudent, som jobber, men har katt og det liker ikke mannen i huset her. ( min favoritt) Han andre falt sambo for, en litt ung mann (30), stabil jobb, alene, stille og rolig etc. Siden han var i en ulykke i går kom søsteren hans på visning istedet for ham. Sambo har pratet mye med ham på tlf da, og kjenner familien hans. Dermed var han fast bestemt på å velge ham. Etter litt research idag viser det seg at denne unge herremannen jobber på si som stripper, er velproposjonert og kroppsbygger.*kremt kremt* Og da har pipa til gubben fått en annen lyd!! Jeg holdt på å daue og insisterer iherdig på at jeg føyde meg igår, og at vi må stå ved valget. Hæhæhæ) PS: Har ikke ringt noen av de enda da. Så damer, hva hadde dere valgt??
WP-TLogPeanut Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Mannen Og det har iiiikke noe med at han stripper eller er kroppsbygger altså Avgjørelsen er kun tatt på grunnlag av at damen har katt ... hehe..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 En stille rolig mann i 30 årene som stripper på si.. hehe.. Bonuset er at sommeren er på vei.. haha.. Nei men hadde begge hatt bra referanser hadde det egentlig vært det samme for meg tror jeg... =)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Enig med WenchePia og Tone Lisetuppa Ville ikke hatt noen med katt ;-)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Hehehehe;) ekke så vanskelig det vel;)? hadde nok gått for han derre siste e, bare tenk når sommeren kommer da *fniiis;D Men seriøst, e tror e hadde valgt han faktisk. E ville ikke hatt noen med katt, om katta har uhell som ikke blir oppdaget,så kan det skade gulvbelegg etc.. og bare tenk på kattebæsjen utenfor i blomsterbedd etc... uff nei velg stripperen du=)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Faktisk ville jeg nok valgt mannen. Disse sykepleierstudentene er noen festløver visstnok! (og det er sikkert IKKE menn som stripper:p)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Sykepleierstudenten... Har forresten hørt at det ikke gyldig grunn å ikke leie ut en leilighet til noen pga de har dyr? Jeg har katt, ingen som ville leie ut til meg pga det og da var det en som sa at det ikke var lov..
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Mannen ja........... "Du beklager å måtte spørre, men jeg har forstuet ankelen min og trenger å få klippet gresset.... Har du mulighet?" *sniktitte mens jeg leser et blad på verandaen* Jada, jeg er lykkelig med sambo, men er deilig å ha noe fint å "hvile" øya på... ;p
Gjest Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Mannen. Mest fordi jeg er så allergisk mot pelsdyr at det hadde vært en plage for meg hvis jeg skulle måtte inn i den leiligheten ved en senere anledning. MEN også fordi jeg liker menn, og hvis de er fine å se på sier jeg jo ikke nei takk til det:p
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. april 2008 Hihihihihihihi... Ja, det er meldt knallvær her helt til torsdag, så jeg vil ha han inn fort som mulig, høhø Neida, men er litt artig lell, siden gubben var så astant igår, og jeg føyde meg. Og fordi han er stripper og kroppsbygger er han ikke aktuell.. Føler en liiiiiiten anelse sjalusi er inne i bildet. Som jeg sier, han kan sikkert hjelpe til med litt utendørs husarbeid en varm sommerdag:-p
Gjest Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Det ER greit med noe lekkert å hvile øye på også da ;-)
Verbena Skrevet 21. april 2008 #14 Skrevet 21. april 2008 Ville valgt mannen! Men bare på bakgrunn av katten. Jeg har en mann som er hyper allergisk og en liten gutt som nok sannsynligvis er allergisk mot katt. Så katter er uaktuelt!
Tøysetipp Skrevet 21. april 2008 #15 Skrevet 21. april 2008 Jeg bare ser scenarioet for meg.. Hællemåne!!! Fnisegjengen & co bænka hos deg hele sommeren.. he he he Du flyr rundt med forkledet på og later som du er husmor på heltid og lager frisk lemonade til 'garnteren' - mens han tørker overkroppen med ei fille gjerne revet fra flanellskjorten fra -80 tallet.. Mulig jeg har lest alltfor mange kioskromaner, men det vil jeg bare ikke gå glipp av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå