hope4bebis Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Noen andre som har opplevd dette? Jeg tor en CB grav test i morgest. Jeg tisset nok litt lenge på pinnen (ca 8 sek. og ikke 5). Det kom opp et super sterkt kryss med en gang (i det fargen tekker over). Så etterhvert som de tre minuttene gikk ble streken svakere og svakere til den forsvant helt... Snakk om å bli skuffet... Kan det være jeg er gravid likevel..eller bare ødela jeg for meg selv fordi jeg tisset for lenge på pinnen??? Har IKM om 2 dager...Hjelp!!
kei80 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Høres ut at hcg nivået ditt er veldig lavt!Hadde tatt en ny på onsdagsmorgen,kanskje det er klarer da!! Masse lykke til!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Hvis det er 2 dager til ikm så skal det være mulig å se en svaaaak strek der NÅ. Se på den, se om du ser noe der nå. Gjør ingenting om det har gått 1-2 timer.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Nå kommer jeg med noe du kanskje ikke liker... Jeg har selv opplevd nøyaktig det samme, og jeg var desverre ikke gravid da Håper at dette ikke stemmer for deg!! Lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå